• Anonym (Mannen)

    Är du den snyggaste som din partner haft?

    Brukar han eller hon säga det?

    Tycker du det själv?

  • Svar på tråden Är du den snyggaste som din partner haft?
  • Carambolan

    Nä, han brukar aldrig jämföra mig med sina ex och berätta om det.

    Jag tycker att jag är ganska "jämnsnygg" med hans två ex som han haft i vuxen ålder. Vi ser väldigt olika ut alla tre också så det är svårt att jämföra.

  • Anonym (A)

    Jag tycker nog det själv. Inte för att jag tycker jag är skitsnygg men hans tidigare har inte vart så snygga ;)

  • Anonym (Huff)

    Nej Gud nej, åtminstone det ex jag känner till är mycket snyggare än jag.

  • Jill 79

    Ha ha, nej verkligen inte. Jag är nog den enda han haft som inte är jätte snygg. Han jämför aldrig mig med nån men jag hoppas att han ändå ser något hos mig.

  • Anonym (Japp)

    Ja, utan tvekan! Men så är jag också den enda han har haft. ;)

    Var exets snyggaste också, iaf om man ska tro hans kompisar. :p

  • Zarch

    Nej det skulle jag inte satsa pengar på ifall man hamnade i en SIFO-undersökning. Däremot så kanske jag har varit den "jobbigaste", alltid något.

  • Teddis

    Hmm, nu är jag singel. Men njä, de har varit tillsammans med snygga tjejer svårt att jämföra. Ingen har dragit jämförelser. Bara en i efterhand som sagt något haha!

  • vargveum

    Ja, det har de bekräftat allihop att jag är snyggast :)

    Sedan sade de något om tomten och påskharen som jag inte fattade.

  • j a d e

    Gud, vilken märklig, töntig fråga. Förresten vad menas, snygg i fejset, kroppen, specifik kroppsdel, vad? Vuxna går nog inte ofta runt och funderar på huruvida de är snyggast eller ej. Nåja. Jag är sannolikt inte snyggast. Kunde inte bry mig mindre. Han är med mig så jag får gissa helt vilt att jag har kvaliteter som han tycker om, men jag är förstås jävligt cute

Svar på tråden Är du den snyggaste som din partner haft?