• tusshh

    Skor! hjälp!

    Jag behöver era bästa tips på skor man kan stå på både crosstrainer och löpband (med eller utan lutning) med utan att fötter eller tår domnar bort.

    Börjar tröttna på att cardion känns motig pga en sån skitdetalj. :/

  • Svar på tråden Skor! hjälp!
  • Carambolan

    Det är ju väldigt individuellt hur ens fötter är formade och var man lägger belastningen. Viktigt att man har skor med stöd på rätt sida beroende på om man trampar inåt eller utåt :) Ta inte tips från folk som inte sett dina fötter utan gå till Löplabbet eller en annan specialbutik där du kan få bra hjälp. Om dina fötter "domnar bort" av att stå på en crosstrainer har du nog helt fel modell idag!

  • Aniiee
    Carambolan skrev 2016-02-20 23:43:38 följande:

    Det är ju väldigt individuellt hur ens fötter är formade och var man lägger belastningen. Viktigt att man har skor med stöd på rätt sida beroende på om man trampar inåt eller utåt :) Ta inte tips från folk som inte sett dina fötter utan gå till Löplabbet eller en annan specialbutik där du kan få bra hjälp. Om dina fötter "domnar bort" av att stå på en crosstrainer har du nog helt fel modell idag!


    Håller med. Eller så snörar TS skorna hon har fel. Det spelar också in. Snörar jag mina walkingskor fel så skär jag av blodflödet till foten, men snörar jag rätt så är de best ever.
    Känner du dig nostalgisk idag? www.imdb.com/list/ls031330344/
Svar på tråden Skor! hjälp!