• Anonym (Oförs­tående­)
    Äldre 14 Feb 08:03
    1893 visningar
    8 svar
    8
    1893

    Förstår inte min fantasi

    Vi har väl alla sexfantasier som triggar oss. Ibland kanske man försöker att leva ut sina fantasier om det är möjligt. Jag har det senaste året en fantasi som jag inte riktigt förstår, kanske eftersom jag inte är direkt aktiv i händelsen. Jag fantiserar om att min fru har sex med någon annan, jag är inte närvarande och att hon gör det på eget initiativ. Hon hör av sig lite innan o kollar så att det är ok från mig. Jag vill inte se bilder mm efteråt men däremot kanske prata löst om hur det var.

    Jag förstår inte varför jag tänder på detta eller vad jag skulle få ut av det men upphetsande är det.

    När jag berättar detta för henne så säger hon att hon nog inte vill men jag märker att hon blir upphetsad och vi har alltid jättebra sex efteråt.

    Någon som har liknande erfarenhet, tankar eller kanske upplevt detta

  • Svar på tråden Förstår inte min fantasi
  • Anonym (blä)
    Äldre 14 Feb 21:15
    #1

    Du fantiserar alltså om otrohet......? Jag kan inte förstå att du finner det upphetsande

  • Anonym (Oförs­tående­) Trådstartaren
    Äldre 14 Feb 23:36
    #2
    Anonym (blä) skrev 2016-02-14 21:15:30 följande:

    Du fantiserar alltså om otrohet......? Jag kan inte förstå att du finner det upphetsande


    Jag skulle inte kalla det för otrohet då jag ger mitt medgivande och det enbart handlar om sex.

    Jag förstår inte heller denna fantasi och därför startade jag tråden.
  • Äldre 15 Feb 11:23
    #3

    Har exakt samma tankar.

    Finner det scenariot oerhört upphetsande. Min partner reagerar precis som din. Hon säger att hon inte vill men blir samtidigt väldigt upphetsad av tanken. Fantiserar vi tillsammans så är det oftast det fantasierna rör sig om.

    Jag kan inte säga att jag gillar min böjelse direkt, hade hellre varit "normal" men det är inte så enkelt att påverka.

    Var kommer dessa idéer ifrån?

  • Anonym (Filip­pa)
    Äldre 15 Feb 11:30
    #4

    Så himla ovanlig är nog inte din fantasi. Låter som cuckold eller i varje fall en variant av den. Alla vill inte bli förnedrade utan gillar mest känslan av att göra något förbjudet. Hoppas du vågar bejaka detta!

    Däremot vågar kanske folk inte prata så högt om den här sortens fantasier. Men som sagt, helt ovanligt är det nog inte! Tycker inte du ska känna dig konstig på något vis!

  • Äldre 15 Feb 13:15
    #5

    Verkar inte vara speciellt ovanligt. Jag fantiserar också om andra män med min fru. (Men tillsammans med mig). På nåt konstigt sätt kan jag känna att svartsjukan är en krydda som gör mig kåtare. Och ibland kan jag önska mig tillbaka då jag var ung och kåtare på henne - jag skulle vilja se en annan man bli riktigt kåt på min fru - kåtare än vad jag blir eftersom vi är mera "vardagsmat" för varandra.

    Men att sedan gå vidare i analysen varför det är så är lite svårare...  ??? Jag upplever att känslorna svartsjuka och åtrå har en koppling med varandra. Känslorna stärker varandra på nåt sätt...

  • Anonym (Kvinn­a 1)
    Äldre 15 Feb 21:38
    #6

    Det är uppebart, tanken gör dig kåt. Men du måste fundera över om detta bara är en tanke som ska stanna som en tanke eller om det verkligen är något som skulle göra dig kåt om det hände på riktigt. Du vill inte starta något som du senare skulle knäcka dig. Vanligtvis säger jag att man ska leva ut alla sina fantasier på riktigt (om de är lagliga) men då måste man vara på det klara med sig själv 

  • Anonym (Oförs­tående­) Trådstartaren
    Äldre 15 Feb 23:08
    #7
    Anonym (Kvinna 1) skrev 2016-02-15 21:38:56 följande:

    Det är uppebart, tanken gör dig kåt. Men du måste fundera över om detta bara är en tanke som ska stanna som en tanke eller om det verkligen är något som skulle göra dig kåt om det hände på riktigt. Du vill inte starta något som du senare skulle knäcka dig. Vanligtvis säger jag att man ska leva ut alla sina fantasier på riktigt (om de är lagliga) men då måste man vara på det klara med sig själv 


    Det är ju ofta så med fantasier, att man förr eller senare vill leva ut dom. Har fantiserat över ett år om detta och tanken blir bara mer lockande.

    Har försökt att rannsaka mig själv i hur jag skulle reagera om det verkligen händer och det känns inte som att jag skulle bli svartsjuk, konstigt nog.

    Handlar det bara om sex, spänning och nyfikenhet så är det ok. Skulle det vara annat, tex djupare känslor så är det inte ok från min sida, vilket jag har sagt till henne.

    Älskar henne mycket och det är nog ömsesidigt, kanske att min fantasi skulle vara en bekräftelse på att hon tar för sig sexuellt av egen vilja, vilket jag gillar och tycker är upphetsande.
  • Anonym (Kvinn­a 1)
    Äldre 16 Feb 18:12
    #8
    Anonym (Oförstående) skrev 2016-02-15 23:08:58 följande:
    Det är ju ofta så med fantasier, att man förr eller senare vill leva ut dom. Har fantiserat över ett år om detta och tanken blir bara mer lockande.

    Har försökt att rannsaka mig själv i hur jag skulle reagera om det verkligen händer och det känns inte som att jag skulle bli svartsjuk, konstigt nog.

    Handlar det bara om sex, spänning och nyfikenhet så är det ok. Skulle det vara annat, tex djupare känslor så är det inte ok från min sida, vilket jag har sagt till henne.

    Älskar henne mycket och det är nog ömsesidigt, kanske att min fantasi skulle vara en bekräftelse på att hon tar för sig sexuellt av egen vilja, vilket jag gillar och tycker är upphetsande.
    Jag förstår dig. Jag och min man träffades för 10 år sedan och alla våra fantasier har vi lagt upp på bordet. Vi har pratat i flera år om att ta in en andra kille, kanske en tredje också men än så länge har vi inte tagit steget ut. Både han och jag blir jävligt kåta av tanken men vi har i allafall besökt en Swingersklubb för att kolla läget och vi kommer att åka tillbaka men vi har inga krav eller förväntningar på något. Först vill jag att han och jag kan ha sex på klubben själva och sedan får vi se hur det känns efter det, vi kanske känner att det är tillräckligt eller så kanske vi känner att vi vill ta nästa trappsteg. Vi har inga som helst farhågor att detta skulle förstöra vårt äktenskap, vi inte bara älskar varandra gränslöst vi är fortfarande kära i varandra och har ett sexliv utöver det vanliga. 

    Jag råder er till att ta det långsamt, kanske ni kan träffa en man tillsammans och bara ta en "drink", bara en sådan liten sak kommer ju att göra att ni antingen backar eller går framåt i era tankar
Svar på tråden Förstår inte min fantasi