• Anonym (Ledsen)

    Vad betyder "kram"?

    Varför avslutar han med "kram" helt plötsligt? Va kan det betyda? Han (eller jag) skriver aldrig puss/kram eller liknande. Tecken på att han inte vill ses mer?

    Jag och killen jag har "dejtat" ett tag har bråkat. Mitt fel och jag har bett om ursäkt. Har varit dött på sms i helgen, han har funderat på hur han vill med allt (mig).

    Imorse skrev jag hur jag kände, att jag inte vill bråka och förklara mig. Han svarade att han jobbar och hör av sig senare, avsluta med "kram".

  • Svar på tråden Vad betyder "kram"?
  • Anonym (.)

    Att han inte vill bråka och inte har tid. Kram står nog för att han vill ge dig en kram. Sluta analysera.

  • Carambolan

    Jag hade tolkat det som att han tycker att allt är lugnt, inga onda känslor över bråket.

  • Anders 386
    Carambolan skrev 2016-02-14 11:07:52 följande:

    Jag hade tolkat det som att han tycker att allt är lugnt, inga onda känslor över bråket.


    Jag hade tolkat det på exakt samma sätt.
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (.) skrev 2016-02-14 11:04:43 följande:

    Att han inte vill bråka och inte har tid. Kram står nog för att han vill ge dig en kram. Sluta analysera.


    Ja jag analyserar nog för mycket. Men bråkat var liksom Bråket, så förstår om han avslutar allt men då vill jag veta det nu och inte vänta
    Carambolan skrev 2016-02-14 11:07:52 följande:

    Jag hade tolkat det som att han tycker att allt är lugnt, inga onda känslor över bråket.


    Förhoppningsvis har du rätt :) jag tolkar det mer som "kram på dig vännen, dumpar dig sen när jag har tid" haha
  • Efraim Barkbit

    Det betyder att han jobbar men tog sig ändå tid att svara. Kram betyder att han inte har några Hard feelings.

  • playsome

    Överanalysers inte en kille. Vi säger oftast vad vi tycker. Skriver man kram så menar man just kram, inget annat.

    Oftast i varje fall.

    Utgå från att det är positivt så är chansen stor att det blir så.

  • Anonym (Ledsen)
    playsome skrev 2016-02-15 12:08:45 följande:

    Överanalysers inte en kille. Vi säger oftast vad vi tycker. Skriver man kram så menar man just kram, inget annat.

    Oftast i varje fall.

    Utgå från att det är positivt så är chansen stor att det blir så.


    Jo det är lugnt, överanslysera som alla sa :) lite konstigt är det väl efter bråket (vi har inte träffats efter) men han verkar vilja fortsätta träffas iallafall
  • playsome
    Anonym (Ledsen) skrev 2016-02-15 16:20:50 följande:
    Jo det är lugnt, överanslysera som alla sa :) lite konstigt är det väl efter bråket (vi har inte träffats efter) men han verkar vilja fortsätta träffas iallafall
    Skönt att höra! Lycka till!
Svar på tråden Vad betyder "kram"?