• Anonym (Tjej)

    Tjej på Victoria Milan

    Jag är medlem på Victoria Milan och är tjej! Jag får galet mycket mail och skulle jag vilja skulle jag kunna ha sex med en ny person varje dag. Männen erbjudet middag, resor, lovar bra sex med orgasmgaranti.

    Antar att de flesta tjejer får galet mycket mail på VM. Jag saknar en "riktig" man som trycker upp mig mot väggen.

    Många män som vill ha sex vid sidan av sin fru iaf?

  • Svar på tråden Tjej på Victoria Milan
  • Anonym (anonym signatur ;))

    Är det ett påstående lr en fråga?.... Riktiga (genuina) män går inte bakom ryggen, på någon. Det vet alla. Inte riktiga kvinnor heller. VM är för de som vill äta kakan och ha den kvar, de resonerar alltså som småbarn ungefär.

  • Venne

    Varför vill man frivilligt och vetande dejta svin som lever dubbelliv? Fan vad avtändande.

  • Anonym (Tjej)

    Själv blir jag sjukt sugen på tanken! Har inte så bra sexliv med min sambo och han skukle aldrig trycka upp mig mot väggen och knulla mig.

  • Anonymaren1234678

    Hur gammal är du? Var bor du? Kan spela roll på antalet mail du får. Skåne t.ex är helt fullt av killar...

  • Anonym (Menar)
    Anonym (Tjej) skrev 2016-02-14 13:57:49 följande:

    Själv blir jag sjukt sugen på tanken! Har inte så bra sexliv med min sambo och han skukle aldrig trycka upp mig mot väggen och knulla mig.


    Menar du att göra en sådan sak utan att fråga om lov innan? :)
  • Anonym (Menar)
    Anonym (Tjej) skrev 2016-02-14 11:39:14 följande:

    Jag saknar en "riktig" man som trycker upp mig mot väggen.


    Och sedan gör vadå?

    Låter galet hett i alla fall...
  • Venne
    Anonym (Tjej) skrev 2016-02-14 13:57:49 följande:

    Själv blir jag sjukt sugen på tanken! Har inte så bra sexliv med min sambo och han skukle aldrig trycka upp mig mot väggen och knulla mig.


    Så gör slut och hitta någon du trivs med då.
  • Anonym (Som vanligt)

    Usch vad trött jag blir på alla människor vars standardråd till alla som vågar andas om något partiellt missnöje i sin relation är "Gör slut!". Tror de att man ska leva happy-ever-after sen och att den perfekta partnern för en verkligen väntar?
    Lyckas de gå genom livet som en svartvit film på riktigt också? Inga nyanser, inga individuella fall, ingen mannamån - likaföralla.
    Så jäkla präktigt. Vad bra före egot det måste kännas att få sätta sig till doms över alla sämre människor som inte har det lika enkelt. Tillhör man bara PK-skaran behöver man aldrig försvara sina attacker på andra, man har alltid rätt och behöver inte ens besvära sig med att analysera eller se tänkbara bakgrunder till andras inlägg. Livet är enkelt...

  • Anonym (vardag)
    Anonym (Tjej) skrev 2016-02-14 13:57:49 följande:
    Själv blir jag sjukt sugen på tanken! Har inte så bra sexliv med min sambo och han skukle aldrig trycka upp mig mot väggen och knulla mig.
    ...även det blir vardag, men jag förstår vad du menar. På nätet är det allt annat än jämställt när det kommer till dejting, så är du sugen är det ju vara att ta för sig och leva det livet, så länge du finner det givande. Gissar dock att det är mer än saknaden av att bli upptryckt mot väggen och knullad som saknas i den relationen du lever i, så varför inte försöka göra något åt det i stället!?
  • Anonym (nyfiken)

    TS, har du träffat någon på VM? Vad är det för killar?

Svar på tråden Tjej på Victoria Milan