• Anonym (TS)

    Vad ska ni ge er partner på alla hjärtans dag?

    Hej ! 
    Jag undrar ifall ni på familjeliv firar alla hjärtans dag . Om ja , vad fick ni ? och vad gav ni ? är det viktigt för er? 

    Jag firar Alla hjärtans dag varje år i 5 år sen jag blev tillsammans med min (fästman sen ett år tillbaka nu) IDAG ska vi ut om 3-4 timmar jag vet inte var och jag vet inte vad jag ska få. 

    För min del köpte jag en klocka till honom då han älskar klockor och Björn Borg kalsonger. 

  • Svar på tråden Vad ska ni ge er partner på alla hjärtans dag?
  • Anonym (h)

    Ska göra choklad och ge. Känns inte som nån särskild dag, vi gör typiska alla hjärtansdag- saker typ jämt, känns som vardag :). Reser, äter på restaurang, tar in på hotell här i staden, lagar fina middagar till varandra, gör det där lilla extra, överraskar varandra.

  • Erizajo

    Nej firar inte trots att vi förlovade oss på denna dag för 13 år sedan. Betyder mycket mer att få blommor och eller present på en vanlig dag än när man "måste"

  • Anonym (Hmm)

    Jag hade velat ha het, sexig, skön passionerad sex med min sambo, men han är bortrest. Tyvärr har vi inte ett sånt bra sexliv, men man kan ju få drömma ????

  • Anonym (TS)
    Erizajo skrev 2016-02-14 11:59:02 följande:

    Nej firar inte trots att vi förlovade oss på denna dag för 13 år sedan. Betyder mycket mer att få blommor och eller present på en vanlig dag än när man "måste"


    Det är inte ett måste ? om man är lycklig med sin partner och kommer ihåg den dagen man förlovade sig på som är alla hjärtans dag så vaknar man glad och vill köpa/göra något för sin partner :)
  • Anonym (TS)
    Anonym (Hmm) skrev 2016-02-14 12:01:10 följande:

    Jag hade velat ha het, sexig, skön passionerad sex med min sambo, men han är bortrest. Tyvärr har vi inte ett sånt bra sexliv, men man kan ju få drömma ????


    ojdå. dags att säga vad du känner antar jag ? så kanske ni kan fira alla hjärtans dag när han kommer tillbaka. 
  • Anonym (Hope)

    Visar kärlek till varandra varje dag vi , fånigt med alla dessa olika dagar

  • Anonym (TS)
    Anonym (Hope) skrev 2016-02-14 12:05:37 följande:

    Visar kärlek till varandra varje dag vi , fånigt med alla dessa olika dagar


    en speciell dag skadar inte. Man kan göra små grejer om man vill ju. Typ laga speciell middag ? efterrätt? 
  • Anonym (Hope)
    Anonym (TS) skrev 2016-02-14 12:09:43 följande:
    en speciell dag skadar inte. Man kan göra små grejer om man vill ju. Typ laga speciell middag ? efterrätt? 
    Såna dagar har vi ändå , lagar alltid finare middag på helgerna eller går ut o äter , åker på romantisks resor o blommor får jag varje vecka så varför ?
  • Natulcien

    Nej, vi firar inte det. Har aldrig gjort. Men å andra sidan firar vi inte Mors eller Fars dag heller. Är inte mycket för sådana kommersiella "firanden".
    Men älskar varandra och ger varandra överraskningar gör vi såklart, fast mer spontant och otvunget.

Svar på tråden Vad ska ni ge er partner på alla hjärtans dag?