• Anonym (Tina)

    Classic: han svarar inte..

    Jag har träffat en kille väldigt seriöst i några månader och är upp över öronen förälskad i honom. Har ställt honom frågan vad han känner och han vet inte ännu. Vi skulle fundera på var vi står och när jag sedan funderat klart efter några dagar messade jag honom att jag funderat klart och att jag vill låta tiden ge svar på allt. Jag skickade det som ett casual sms för att låta honom veta att han inte behöver komma fram till något heller utan vi kan fortsätta som vi gjort och se vad tiden gör med relationen. Nu svarar han inte.. Snälla ge mig råd och stöd i detta, jag går sönder.

  • Svar på tråden Classic: han svarar inte..
  • Anonym (Tid?)

    När messade du? Har det gått knappt en timme eller två så lugna dig. Har det gått ngn dag eller två så har han nog också funderat och valt att gå vidare.

  • Anonym (Nästa)

    Låt honom vara.Hitta nån bättre som hör av sig.

  • Anonym (Tina)
    Anonym (Tid?) skrev 2016-02-14 19:14:37 följande:

    När messade du? Har det gått knappt en timme eller två så lugna dig. Har det gått ngn dag eller två så har han nog också funderat och valt att gå vidare.


    Det har gått ett dygn. Vi sa ju tidigare att vi skulle höras när vi funderat och jag har ju hört av mig nu när jag funderat. Känns konstigt om han bara skulle kunna ignorera det och gå vidare utan att säga det till mig. Innan vi tog vår "paus" frågade jag om han ville lägga ned oss, men det ville han inte då han inte ville göra något förhastat. Det känns som att jag förväntar mig att han åtminstone ska säga till mig att han kommit fram till att han inte vill. Inte bara dissa.
  • Anonym (Snhonym)

    Kan ju vara så att han inte bestämt sig än och hör av sig när han har tänkt klart?

    Hoppas inte på för mycket men vänta en två dagar till och sedan sms eller ring han igen. Svarar han inte då är det kört förmodligen ja. Men väldigt fegt om han bara tänker försvinna.

Svar på tråden Classic: han svarar inte..