• Maraki73

    Immunutredning Göteborg

    Hej vill starta denna tråd för att samla alla som bor i Göteborg eller dess närhet som är eller vill få kontakt med läkare för immunprover / recept på medicin mot överaktivt immunförsvar. Mycket hjälp får man inte här o sverige tyvärr men den hjälp vi kan få kan vi ju dela med oss av. Helst då via pm så det inte blir problem för läkarna.

  • Svar på tråden Immunutredning Göteborg
  • Maraki73
    Maraki73 skrev 2016-02-14 21:44:32 följande:

    Hej vill starta denna tråd för att samla alla som bor i Göteborg eller dess närhet som är eller vill få kontakt med läkare för immunprover / recept på medicin mot överaktivt immunförsvar. Mycket hjälp får man inte här i sverige tyvärr det mesta måste man få hjälp med utomlands men den hjälp vi kan få kan vi ju dela med oss av. Helst då via pm så det inte blir problem för läkarna.


  • Maraki73

    Hej jag känner till läkare utomlands som utreder men tänkte om det fanns folk som kanske kände till läkare här som gärna hjälper till med blodprov och mediciner så kanske man kan tipsa varandra vart man kan vända sig så man inte behöver springa runt till en massa och slänga pengar i sjön utan att få hjälp.

  • Filli89
    Maraki73 skrev 2016-02-15 07:18:46 följande:

    Hej jag känner till läkare utomlands som utreder men tänkte om det fanns folk som kanske kände till läkare här som gärna hjälper till med blodprov och mediciner så kanske man kan tipsa varandra vart man kan vända sig så man inte behöver springa runt till en massa och slänga pengar i sjön utan att få hjälp.


    Jaha okee. I Sverige är sådant nästan hopplöst. Så satsa på utomlands helt och hållet men vad vet jag? Det jag däremot vet är att det finns väldigt kunniga inom detta i Athen tråden där många av tjejerna har behandlats och blivit gravida. Lycka till.
Svar på tråden Immunutredning Göteborg