• Äldre 14 Feb 22:36
    10522 visningar
    2 svar
    2
    10522

    Utbildning till fransstylist

    Jag funderar på att utbilda mig till fransstylist. Är det någon här inne som är fransstylist? Vilken utbildning har du gått? Och vilket märke använder du? Jag har googlat massor, och det finns ju jättemånga olika utbildningar och produktmärken så man vet ju inte alls vilken utbildning som är bra.. Eller om det skiljer i kvalitet på olika fransmärken..? Hade gärna velat höra från er som är kunniga inom detta vilken utbildning ni rekommenderar! Handlar ju ändå om rätt mycket pengar. Tar tacksamt emot tips!!

  • Svar på tråden Utbildning till fransstylist
  • Äldre 15 Feb 18:06
    #1

    Ingen?

  • Äldre 15 Jun 10:14
    #2

    Hej!
    Jag är ingen fransstylist men några av våra kunder på studier.se arbetar med just mad att utbilda inom fransförlängning.
    Jag vill tipsa dig att gå in och kolla på studier.se/fransstylist-utbildning/ där det finns olika utbildningar till fransstylist, där kan du även jämföra utbildningarna. Bor du i Malmö kan du gå in på studier.se/utbildning_fransforlangning_i_malmo/ där det är bara utbildningar du kan ta i Malmö.

    Två tips som jag vet är bra är Lookbylinn och Hey good looking. Du kan gå in och läsa mer om de här:
    studier.se/utbildare/hey-good-looking/ och studier.se/utbildare/look-by-linn/ 

    Lycka till 

Svar på tråden Utbildning till fransstylist