• Anonym (Ts)

    Hon luktar illa!

    Jag behöver eran hjälp...
    För ett tag sedan så träffade jag en tjej som jag klickar bra med. Vi har roligt tillsammans, vi kan prata om allt och har det riktigt bra i sängen. Det enda problem jag har är att hon luktar udda där nere... Syrligt typ... Svagt men som naturell yoghurt... Jag avskyr yoghurt!! Jag har varit med två andra tjejer och de luktade ingenting!!

    Hur ska jag berätta?! Eller finns det någon fitt-tvål med doft? Eller som tar bort den hemska lukten???

    Jag gillar ju henne! Hjäälp!!!

  • Svar på tråden Hon luktar illa!
  • AnnaZL

    En frisk fitta har surt ph och kan lukta som du beskriver. Tvål ändrar balansen och hon kan få bakteriell vaginos av den och det luktar riktigt illa.

    Det är inget fel alls på hennes lukt, problemet finns bara hos dig. Lämna eller vänj dig.

  • Anonym (ABC)

    Det är de luktfria tjejerna du ska ifrågasätta. Var en man och lär dig uppskatta en fitta som luktar fitta. Lycka till.. :)

  • Anonym (bb)

    Det låter som det luktar som en normalfitta. Du har två val. Antingen försöker du vänja dig vid lukten. Eller så har du ett snack med henne om tvål och vatten. Men i så fall är det viktigt att du tar på dig skulden. Hennes fitta luktar ju inte fel utan det är du som är "fel" som är för känslig. Det är viktigt att du poängterar det för henne. Annars finns risken att hon börjar må dåligt över någonting som är helt normalt. Och det vill du förmodligen inte. Det viktiga är dock att hon använder tvål som är specialanpassad för underlivet så att hennes fitta inte blir sjuk av extra tvättande.

  • Anonym (Ts)

    Tack för svar. Då får jag vänja mig :)

  • Anonym (D.E.F)

    Mjölksyrebakterier som ger doften. Vatten är det bästa. Bada med henne inte du har sex. Duscha tillsammans. Olja med doft? Finns säkert erotiska oljor du kan använda.

Svar på tråden Hon luktar illa!