• Besviken

    Går i sönder av sorg

    Förlorade min vackra fina älskade son för några månader sedan..Tror jag går i sönder ,varje jävla dag är en mardröm..Att jag aldrig mer kommer att få hålla om honom ,höra hans sjuka skämt..Vet inte hur jag ska orka gå vidare..Han var vuxen,men min lille vacka pojke.

  • Svar på tråden Går i sönder av sorg
  • Lilla Gs mamma

    Jag beklagar sorgen. Det är en så hemsk upplevelse att förlora ett barn. Vi förlorade vårt första barn i magen i slutet av graviditeten och det var som att falla i ett svart hål. Vi förlorade drömmar och framtidshopp med det här lilla barnet. Efter ett tag letade strimmor av ljus sig in, det blev lättare att andas i någon minut. Efter ett år släppte den mest förlamande sorgen och nu kan vi skratta igen. Ibland genom tårar. Vi kommer aldrig glömma.

    Hoppas att du har stöd i din sorg och att du kan minnas din son med glädje genom tårarna. Vi sörjer på olika sätt, men jag kan nog lova att sorgen blir lättare att bära med tiden.

    Varm kram.

  • Stizze1
    Besviken skrev 2016-02-18 21:22:25 följande:
    Går i sönder av sorg

    Förlorade min vackra fina älskade son för några månader sedan..Tror jag går i sönder ,varje jävla dag är en mardröm..Att jag aldrig mer kommer att få hålla om honom ,höra hans sjuka skämt..Vet inte hur jag ska orka gå vidare..Han var vuxen,men min lille vacka pojke.



    hej,

    hur går  det för dig? klarar du dig? hur är dina dagar? jag förlorade själv min son för några månader sedan,,har tappat livslusten, längtar faktiskt efter att själv få lämna denna värld, men skulle knappast verkställa något sådant, jag har flera barn och fru,, men tyvärr så har det tappat sin mening att träffa dem,,allt känns bara så ödsligt,, jag har nog en dipp nu,, det är bättre i perioder,,men det är aldrig bra, jag tänker på min pojke hela min vakna tid,,jag verkligen älskade honom mer än livet självt,, hade jag kunnat hade gärna bytt plats,,o jag lämnat denna värld o min grabb fått leva,,det är för jobbigt detta faktiskt,,
Svar på tråden Går i sönder av sorg