• Anonym (Trådstartaren)

    Vi med partner i fängelse/stödgrupp

    Detta forum är till för oss som behöver stöd. Jag själv har en partner som sitter i fängelse å jag känner mig ganska ensam om detta men så är det ju inte.

    Vill inte veta av några negativa kommentarer här att vi är idioter osv för vi väljer att stanna med någon som sitter inne. Ingen av oss vet anledningen till brottet eller vad som hänt.

    Så hoppas på fler vill dela med sig utav sin situation.

  • Svar på tråden Vi med partner i fängelse/stödgrupp
  • Anonym (Har haft anhörig på anstalt)

    Jag har haft anhörig på anstalt för några år sedan, min bror. Idag arbetar jag på anstalt.

  • Anonym (Jag)

    Jag har suttit inne i 10 dgr. Det var fruktansvärt!

    Även suttit häktad i 1 månad, det var inte lika jobbigt.

    Du är inte ensam, det är den intagna som är ensam!

  • Anonym (Ensam)

    Jag har min partner som sitter inne och detta är en situation jag aldrig stöt på tidigare.

  • Anonym (Sannis88)

    Hej. Är det någon som fortfarande är inne här? Min pojkvän har vart häktad sen oktober men har "äntligen" fått en anstalt. Idag fick jag även veta att han kommer ut 13 juli 2017. Har aldrig vart med om några sånt här förut och skulle vara så skönt att kunna prata med någon som går igenom samma sak. Kram

  • Anonym (Sannis88)

    [quote=76705343][quote-nick]Anonym (Ensam) skrev 2016-06-12 14:16:19 följande:[/quote-nick]

    Jag har min partner som sitter inne och detta är en situation jag aldrig stöt på tidigare.

    [/quote

    är han fortfarande inne? ????

  • Surskit

    Hej

    Jag är också i behov av en sådan här tråd, men gärna en som är aktiv. Det måste ju finnas många i den här situationen. Jag tycker inte vi ska gömma oss och skämmas. Det finns det säkert gott om idioter som tycker, men skit i dem ????????

  • Anonym (Har haft anhörig på anstalt)

    Jag har haft anhörig som suttit på anstalt och jag har även jobbat på anstalt.

  • Surskit

    Då har vi ju bra förutsättningar för en tråd med någon med de erfarenheterna :)

    Vet du om det går att gifta sig i häktet?

  • Anonym (Har haft anhörig på anstalt)

    Det vet jag tyvärr inte jag jobbade på anstalt inte häkte, men det går nog ringa och fråga

Svar på tråden Vi med partner i fängelse/stödgrupp