• palomablanca

    Skånemammor hösten 2016

    Hej!

    Undrar om här finns fler skåningar som väntar smått under hösten som vill följas åt?

    Själv har jag ett barn sen tidigare på drygt ett år och väntar syskon i november. Är 30 år, gift med min man och bor i södra Skåne. Vore trevligt med lite sällskap på graviditetsresan!

  • Svar på tråden Skånemammor hösten 2016
  • palomablanca
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-02-29 11:09:40 följande:

    Halloj väntar mitt 3barn är i vecka 8idag har två barn sedan tidigare 13-10år. Är tillsammans med min ungdomskärlek sen 5 månader tillbax:) vi bor i malmö


    Välkommen! Jag bor i Trelleborg! Är i v4 ca beroende på om man räknar från sista mens eller ägglossning
  • Hilda77

    Hej
    Jag väntar mitt andra barn i oktober. Har en son på 2 år. Bor utanför Trelleborg. Hade egentligen inskrivning idag men sonen vaknade med 40 graders feber. Nytt försök på fredag.

  • palomablanca
    Hilda77 skrev 2016-02-29 11:49:10 följande:

    Hej

    Jag väntar mitt andra barn i oktober. Har en son på 2 år. Bor utanför Trelleborg. Hade egentligen inskrivning idag men sonen vaknade med 40 graders feber. Nytt försök på fredag.


    Åh va kul med någon i närheten! Stackars sonen

    Hoppas han kryar på sig fort. Vilken bm ska du gå hos?
  • Hilda77

    Jag ska gå på barnmorskegruppen öresund. Kommer inte ihåg hos vem, inte samma som förra gången. Tyckte dom var bra där.

  • palomablanca
    Hilda77 skrev 2016-02-29 15:32:52 följande:

    Jag ska gå på barnmorskegruppen öresund. Kommer inte ihåg hos vem, inte samma som förra gången. Tyckte dom var bra där.


    Jag med. Ska gå till Anette. Gick hos henne sist också. Vem gick du till sist? Var utanför tbg bor du?
  • Hilda77

    Inger gick jag till. Men tror nog att alla är bra. Annars får man väl byta om man inte är nöjd.
    Bor i Smyge, bor ni inne i Trelleborg?

  • palomablanca
    Hilda77 skrev 2016-02-29 16:55:04 följande:

    Inger gick jag till. Men tror nog att alla är bra. Annars får man väl byta om man inte är nöjd.

    Bor i Smyge, bor ni inne i Trelleborg?


    Bor också utanför tbg men åt gyllehållet. Gick du på bmgos vattengympa för gravida sist?
Svar på tråden Skånemammor hösten 2016