• Henkri­x
    Äldre 2 Mar 00:23
    3628 visningar
    4 svar
    4
    3628

    Min katts favorit-

    Gjorde en liten quiz bara i väntan på ingenting... 

    Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Min katts favorit-
  • Äldre 6 Mar 23:29
    #1

    Min katt har sedan länge ett liggunderlag som favorit-klössak. Alltså ett liggunderlag tänkt för camping. Egentligen ett ganska fint liggunderlag, Karrimor KarriMat, ett gult, men nu kommer det i alla fall till användning. Och husse får små gula smulor i hela lägenheten.

    Jag tror aldrig min katt har fått något annat än vatten att dricka. Möjligen lite mjölk när han var riktigt liten. Kaffe? Har jag aldrig försökt med, men varför inte? Tror förstås inte att det skulle bli någon succé. Däremot känner jag en hund som gärna vill smaka av skummet när man häller upp öl.

  • Äldre 22 Mar 14:36
    #2

    Noll rätt?? Känner mig förnärmad

    Våra katter har klösträd och -bräda. De klöser aldrig på möbler, möjligtvis någon gång på dörrmattan. Helst klöser de på träden i trädgården eller husses arm.

    Det enda de dricker är vatten. Mjölk ska man inte ge till katter och kaffe har jag svårt att tro att de dricker.Våra har en kanna med vatten stående i ett fönster och dricker där dagligen. Dricker även från mitt vattenglas vid sängen. Stör mig inte alls att dela dricksglas med katterna, men maken gillar det inte.

  • Äldre 17 Apr 18:40
    #3

    Hur kan det finnas något rätt svar?? Alla katter är väl olika... eller?

  • Henkri­x
    Äldre 17 Apr 20:36
    #4
    jackiejackie skrev 2017-04-17 18:40:42 följande:

    Hur kan det finnas något rätt svar?? Alla katter är väl olika... eller?


    Eftersom det gäller min katts favoriter så kan jag säga att det finns rätta svar. Alla andra kan jag inte svara för. ;)
Svar på tråden Min katts favorit-