• Äldre 2 Mar 21:46
    2904 visningar
    12 svar
    12
    2904

    Någon som har leksaker från Paw patrol?

    TV-serien Paw patrol är ruskigt populär här hemma just nu, både att titta på men också leks det massor. Så vi har funderat lite på de leksaker som finns men de är himla dyra och finns ett antal olika liknande varianter.

    Någon som köpt något ur serien? Vilka delar? Uppfattning om dem?

  • Svar på tråden Någon som har leksaker från Paw patrol?
  • Steven­Diese
    Äldre 2 Mar 21:52
    #1

    Kolla Ali express! Där är det säkert billigt!

  • Äldre 2 Mar 21:54
    #2
    StevenDiese skrev 2016-03-02 21:52:37 följande:
    Kolla Ali express! Där är det säkert billigt!
    Tack men jag handlar gärna i Sverige.
  • Äldre 2 Mar 22:26
    #3

    Kolla på internetsajter.

    Köpte bara själva hundarna till dottern. De kostade runt 50-lappen st. Man kan köpa några i taget.

    Dottern leker med dem, och ska ha dem i sängen.

  • Äldre 2 Mar 22:30
    #4

    Jag har koll på både Blocket och Tradera men ingenting.

  • Äldre 2 Mar 22:52
    #5
  • Äldre 3 Mar 08:17
    #6

    Tack men min fråga är inte butik där de säljs utan vad andra tycker om dem osv.

  • Äldre 3 Mar 12:29
    #7

    Om du inte hittat nåt på blocket eller Tradera betyder kanske det att barn tycker bra om dem.

  • Äldre 3 Mar 13:22
    #8

    Ja eller att de är så pass nya på matknaden att barnen inte vuxit ifrån dem ännu.

  • Äldre 3 Mar 13:49
    #9

    Min son tittar mycket på Paw Patrol och fick en del leksaker i julklapp. Min mamma var före jul på resa i en annan del av landet, och där var typ alla Paw Patrol saker slutsålda. I den staad (lite mindre) där jag bor, fanns det ännu några olika typer kvar.
    Sonen fick en liten leksaksbil, där hunden sitter fast i bilen. den är kanske menad för lite yngre barn (han är 4½) men han tycker den är helt kul ändå, leker med den då han badar hemma.

    Sen fick han 3 hundar som hade en bricka med, alltså typ sån polis-/brandkårs- etc bricka som hundarna har. Dom tycker han är ganska kul. Han gillar å sätta fast brickorna på sin tröja (lite intressant fastsättningmojäng på dom, men funkar iaf utan nål, så inga hål på kläderna å ingen risk för stick, men brickan hålls på bra ändå). Hundarna i de förpackningarna hade också sina "verktyg" på ryggen, som man kunde "öppna" med ett knapptryck, och sen vika in tillbaka. Han gillar dom mycket.

    Han fick också en större leksak, en stor bil med en hund med. Den hunden är sittande (till skillnad från de leksakshundar jag nämnde ovan, de står) och har inga rörliga delar. Bilen är riktigt bra, går att fälla ihop lite, så den blir lite kortare, och med ett knapptryck så viker den ut sig och blir längre. Tror hundarnas bilar gör likadant i tv-serien. Den har också ljud och det är en röst som säger nåt, som den lille killen i tv-serien. "Paw Patrol to the rescue", eller vad det nu är de säger.

  • Äldre 3 Mar 13:50
    #10

    Kan ännu tillägga att kvalitén verkar vara helt OK, inget som gått sönder ännu.

  • Äldre 3 Mar 15:58
    #11

    Tazzme: tack snälla för ditt inlägg! Bra recension. Det verkar otroligt svårt att ta tag i dessa nu, både på br, lekmer och toysrus så är det mesta slutsålt. Jag hade nog helst velat köpa de lite mellanstora bilarna med hund som går att ta loss som kostar runt 190 kr. Men de finns ingenstans. Så kanske tar de med hund som sitter fast ändå. Svårt att veta hur det kommer att lekas med en viss grej.

  • Äldre 4 Mar 20:38
    #12

    Köpte valparnas torn samt en "lös hund", och himmel vilken succé. Sonen har lekt i typ 8 timmar med detta idag...

    Ska nog så småningom när det kommer till affärerna köpa någon mer bil med hund i, sån hund som man kan ta loss. 

Svar på tråden Någon som har leksaker från Paw patrol?