• Zirkon

    Någon data kunnig? Snälla hjälp!

    Hej, jag har problem med att komma in på min dator, den startar som vanligt, men sen när den börjar ladda för att komma in på Windows så blir det svart och det börjar ladda text om AVG, jag har provat att starta om o trycker f8 men sen blir det iaf likadant. Lägger upp en bild på hur det ser ut. Alla tips välkommnas!

  • Svar på tråden Någon data kunnig? Snälla hjälp!
  • Zirkon

    Jag försöker bifoga bild men det vill inte fungera.. Men lite av det som står är iaf "AVG install patch: c: program files\avg\avg2015\

    Avg watch dog initializing... "

    Sen massa som söker o datum etc. Sista raden står det "*ddatum o tid* pga en phase 1 : finished."

  • Zirkon
    Aikido skrev 2016-03-05 18:48:35 följande:

    support.avg.com/SupportArticleView&urlName=Disabling-AVG-when-Windows-cannot-start Har du tillgång till en annan dator kan du testa detta.


    Tack för svaret, har inte tillgång till annan dator nu, men lyckades börja system återställning,, går segt men hoppas att det hjälper :)
  • Nice96

    Hej har du fått hjälp med din dator ännu tro eller så

    maila mig på service69@hotmail.se

    och berätta igen vad som sker och om du vet vad du har för windows i din dator det gör det lite enklare

  • Zirkon
    Nice96 skrev 2016-05-25 15:22:57 följande:

    Hej har du fått hjälp med din dator ännu tro eller så

    maila mig på service69@hotmail.se

    och berätta igen vad som sker och om du vet vad du har för windows i din dator det gör det lite enklare


    Hej! Tack för ditt svar, jag har löst problemet redan :)
Svar på tråden Någon data kunnig? Snälla hjälp!