• Äldre 13 Mar 22:01
    2888 visningar
    4 svar
    4
    2888

    Fimolera i Göteborg, storpack gärna! Och skulpteringsverktyg.

    Vart i Göteborg kan jag hitta fimolera? Behöver ganska mycket, alltså inte dessa små-klumpar hos panduro... :)

    Vill ha någon form av storpack och undrar vart man köper det? Har sett att man kan köpa via kg på panduro, hur gör man detta? Och vad kostar det?

    Men skriv gärna alla era ställen i Göteborg där ni köper Fimolera, samt vad det kostar, så får jag väl vandra runt och kolla vilket som är bäst.

    Är också ute efter redskap för skulptering av fimolera. Vart i Göteborg kan jag finna sådant? Någon typ av målar/konstbutik?

    Tack!

  • Svar på tråden Fimolera i Göteborg, storpack gärna! Och skulpteringsverktyg.
  • Fanclu­b
    Äldre 1 Apr 21:03
    #1

    Google is your friend.

  • Äldre 15 Apr 08:51
    #2

    Google seems not to be my friend, since where isnt any answers to my question. Jag har gissningsvis googlat en hel del på min fråga, men bara hittat nätbutiker + Panduro, som jag skrev ovan att jag inte var intresserad av. Gissningsvis nummer två: antagligen så finns det befolkning i Sveriges näst största stad som promenerar runt och besöker butiker i deras stad, annars hade det väl inte funnits några butiker kvar i staden. Och om dom nu besöker butikerna så kanske de sett om dom har lera på storpack eftersom det är ett stort intresse för många människor.

    Any further questions, Fanclub?

  • Äldre 12 Jun 11:58
    #3
    +1
  • Äldre 15 Jun 01:24
    #4
    +1
    Sussi64 skrev 2016-06-12 11:58:02 följande:

    www.in-exfarg.se/modellering/polymerlera-cernit-sculpey


    Tack Sussi64, ska kolla denna butik  när jag besäker Göteborg nästa gång!
Svar på tråden Fimolera i Göteborg, storpack gärna! Och skulpteringsverktyg.