• Anonym (skoj)
    Äldre 15 Mar 16:27
    29447 visningar
    39 svar
    39
    29447

    Onanera inför din man?

    Hej!

    Jag är 25 och år singel och har ingen erfarenhet av att vara gift och sambo sedan långt tillbaka. Så jag undrar hur det är med onanerandet när man har partner...

    Brukar du onanera fast än du har partner och i såfall kan du göra det inför honom?

    Jag skulle nog inte kunna onanera och komma inför honom, man ser så konstig ut när man spänner ben o tår o rör sig o liknande. När killar runkar i bredvid i sängen skakar det mycket och det blir så fånigt att jag skrattar och skäms lite nästan... Där ligger han och vrålrunkar i snabbaste takten och liksom handen åker upp o ner o tårna spänns o benen åker mer o mer ut åt sidorna och kroppen rör sig underligt.
    Är det bara jag som tänker så här och att det är konstigt?

    Klart jag smekt mig själv under sex, men för mig är det inte samma känsla som när jag onanerar och jag är själv. Jag smeker mig mer för att testa om det hjälper men oftast gör det inte det. Lite synd.

    Men åter till ämnet....... 
    Brukar du onanera inför din partner eller kan du tänka dig att göra det utan att skämmas? 

  • Svar på tråden Onanera inför din man?
  • Äldre 15 Mar 17:41
    #1

    Jag gillar att onanera inför min fru, också jag gillar att hon onanera mig, men for några år sedan onanera inför väner var både kull and bra, jag ser ingent dåligt där, bara prata men din par och njuta det

  • Anonym (:))
    Äldre 15 Mar 18:08
    #2
    +1

    Jag är en kille på 18 år och jag skulle verkligen vilja se min partner onanera framför mig, jag fantiserar om att jag kommer hem och att hon ligger i sängen och onanerar. Och att man rör sig och spänner tår o ben, det är inget att skämmas över för det är jätte sexigt. Jag tror att det inte finns något mer upphetsande att se sin partner tar och smeker på sig själv och stönar av sin egna njutning (enligt mig). 

  • Anonym (Kåttj­ej)
    Äldre 15 Mar 18:54
    #3
    +2

    Jag älskar att se min partner onanera och onanerar gärna samtidigt. Älskar när han sprutar på min fitta samtidigt som jag onanerar. Vi skickar ofta bilder och filmer till varann när vi onanerar om vi är ifrån varandra

  • Äldre 15 Mar 19:10
    #4

    Det händer, men det är nog än mer upphetsande att komma på honom Glad

  • Äldre 15 Mar 22:20
    #5

    kåtjej jag tror att det är bra at delar bilder mellan varandra, så när han kommer att se du, hans ska vara HOT for dig

  • Anonym (Kåttj­ej)
    Äldre 15 Mar 22:48
    #6
    jeslop skrev 2016-03-15 22:20:38 följande:

    kåtjej jag tror att det är bra at delar bilder mellan varandra, så när han kommer att se du, hans ska vara HOT for dig


    Förstod inte den sista raden riktigt
  • Anonym (Anony­m)
    Äldre 15 Mar 22:54
    #7

    Jag gjorde då det när jag var med mitt ex och han tyckte om det. Har även gjort det med vissa onekligen något stands som man har haft. Karlar tycker om när man onanerar inför dom.

  • Äldre 16 Mar 11:04
    #8
    Anonym (Kåttjej) skrev 2016-03-15 18:54:38 följande:
    Jag älskar att se min partner onanera och onanerar gärna samtidigt. Älskar när han sprutar på min fitta samtidigt som jag onanerar. Vi skickar ofta bilder och filmer till varann när vi onanerar om vi är ifrån varandra
    Visst är det härligt att göra så. Har själv upplevt det och älskade när min kvinna gjorde så.
    Mysigt med bilderna/filmerna också
  • Äldre 16 Mar 11:19
    #9

    Hade nog kunnat tänka mig att ligga fastbunden med armarna med min tjej grensle framför mitt ansikte njuta av sig själv. Reta mig och i slutändan om hon behagar utnyttja mitt ansikte, läppar och tunga för sina egna behag.....


    Ordförande i seniorklubben
  • Anonym (Kåttj­ej)
    Äldre 16 Mar 11:34
    #10
    Mudshark skrev 2016-03-16 11:04:57 följande:

    Visst är det härligt att göra så. Har själv upplevt det och älskade när min kvinna gjorde så.

    Mysigt med bilderna/filmerna också


    Helt underbart!!! Jag blir sjukt kåt av att se min kille runka och spruta på mig...
Svar på tråden Onanera inför din man?