• Anonym (Me)

    Sex med invandrare

    Kvinna svara: har du haft sex med en omskärad invandrare? Berätta hur var det; bättre, sämre? Varifrån var han?

    Man: har du haft sex med en invandrar- tjej eller kvinna? Hur var det; var hon oskuld, kändes det annorlunda och isf på vilket sätt? Varifrån var hon?

  • Svar på tråden Sex med invandrare
  • Frontline

    Varför tror du att det skulle kännas annorlunda på nåt sett för?
    Varför är det intressant att veta varifrån hon kom ifrån?


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (yes)
    Anonym (Me) skrev 2016-03-19 16:21:11 följande:

    Kvinna svara: har du haft sex med en omskärad invandrare? Berätta hur var det; bättre, sämre? Varifrån var han?

    Man: har du haft sex med en invandrar- tjej eller kvinna? Hur var det; var hon oskuld, kändes det annorlunda och isf på vilket sätt? Varifrån var hon?


    Haha omskuren heter det :)

    Ja det har jag. En kurdisk man och en från Iran. Den förstnämnda är min kk och sexet är underbart! Han är så jäkla bra på alla sätt. Om det beror på att han är invandrare vet jag inte. Men jag går helt klart igång på att han är omskuren och hans mörka sexiga blick.

    Iraniern ingen större hit, så det är klart att det är individuellt hur bra de är.

    Har även haft en arab för länge sen. Han var väldigt dominant o kontrollerande, nästan lite läskigt.
  • Rusticola

    Jo invandrare är ju en homogen grupp av likadana människor... det vet ju varenda Sverigedemokrat. Kanske dax att börja fundera lite djupare över tillvaron och hur världen är funtad?

  • Anonym (a)
    Anonym (Me) skrev 2016-03-19 16:21:11 följande:

    Kvinna svara: har du haft sex med en omskärad invandrare? Berätta hur var det; bättre, sämre? Varifrån var han?

    Man: har du haft sex med en invandrar- tjej eller kvinna? Hur var det; var hon oskuld, kändes det annorlunda och isf på vilket sätt? Varifrån var hon?


    varför tror du det känns olika med en oskuld som är etnisk svensk och en som inte är det? 

    varför tror du det heter omskärad?
  • Anonym (kvinna)

    nej men jag har haft sex med en omskuren svensk kille.

  • Anonym (Me)

    Släpp felskrivningen, använder inte "omskuren" ofta därför gjort ett adjektiv av omskära, men ni har ju förstått vad jag menar!!!

    Nej jag är inte SD, hatar de! Är bara nyfiken, svara om ni vill och har erfarenhet, annars tackar för att ni har tagit er tid för att läsa!!

  • Anonym (yes)
    Anonym (Me) skrev 2016-03-19 17:52:23 följande:

    Släpp felskrivningen, använder inte "omskuren" ofta därför gjort ett adjektiv av omskära, men ni har ju förstått vad jag menar!!!

    Nej jag är inte SD, hatar de! Är bara nyfiken, svara om ni vill och har erfarenhet, annars tackar för att ni har tagit er tid för att läsa!!


    Ursäkta då, läraren i mig kan inte låta bli att påpeka språkfel ;)

    Jag har iaf svarat som du ser.
  • Anonym (Svensk tjej)

    Jag har bara haft sex med omskurna invandrare. Iran, Turkiet och Irak. Det var bra alla gånger speciellt oralsexet.

    Jag tänder inte på vita killar och äcklas av penisar med förhud.

  • Anonym (Invandrare)

    Jag är själv faktiskt en invandrare, men jag tänder mycket på svenska tjejer :)


    Jag tycker de har otroligt sexiga kropp och så söta ansikten samt kanske lite hetare i sängen än utländska tjejer :)


    Jag önskar pröva hångla ordentligt en blondin i framtiden :)

  • Anonym (Invandrare)
    Anonym (Svensk tjej) skrev 2016-03-19 18:02:41 följande:

    Jag har bara haft sex med omskurna invandrare. Iran, Turkiet och Irak. Det var bra alla gånger speciellt oralsexet.

    Jag tänder inte på vita killar och äcklas av penisar med förhud.


    Du borde faktiskt pröva en multietniskt mörkhyad omskuren invandrare också :)
Svar på tråden Sex med invandrare