• Äldre 21 Mar 11:48
    2530 visningar
    8 svar
    8
    2530

    cambridge ren kur, kolla hit!

    Hej!

    Tänkte höra om det är någon som testat cambridge förut? Vad är era erfarenheter och hur blev resultatet?

    Jag började idag. Har redan gått ner 6 kg på dom senaste 2 veckorna genom att äta rätt, men jag har haft tidigare ätstörningar och märkte att jag var påväg att falla dit igen. Därför började jag med cambridge, då behöver man bara dricka sina 3 shakes sen inte tänka så mycket mer på det. Drack min första imorse, det var mintchoklad. Mycket godare än förväntat! Har 20 kg att gå ner. Någon fler som kör på cambridge/någon annan diet och vill haka på?

    Kan vara skönt med peppning :)

    Mitt mål är att gå ner iallafall 15 kg på 3 månader. Promenerar 10-14 km/dag så det kommer bli spännande att se om jag klarar det! :)

  • Svar på tråden cambridge ren kur, kolla hit!
  • Äldre 21 Mar 12:10
    #1

    Med tanke på ätstörningar låter det som att du ska fortsätta att äta rätt istället för dessa pulverdieter.
    Det är alltid bättre med en långsiktig resa mot målvikten. Lycka till

  • Äldre 21 Mar 12:32
    #2
    Mollan79 skrev 2016-03-21 12:10:15 följande:

    Med tanke på ätstörningar låter det som att du ska fortsätta att äta rätt istället för dessa pulverdieter.

    Det är alltid bättre med en långsiktig resa mot målvikten. Lycka till


    Skrev ju precis att det är då jag äter vanlig mat och ska gå ner i vikt jag känner att jag börjar falla tillbaka i dom tankarna? Med tanke på att jag snittat 300kcal/dag förra veckan. Tack för omtanken men såna kommentarer undanbedes :) må väl
  • Äldre 6 Feb 10:50
    #3

    Har precis börjat med Cambridge (ren kur) så hoppas vi kan rycka liv i den här tråden.

    Fråga: Är det totalförbjudet att ha lite mjölk i kaffet..? Tänkte hur det blir med att komma in i ketos.

  • Äldre 6 Feb 11:20
    #4

    Jag provade sån kur gick ner i vikt och mådde hyfsat första två veckorna men sen blev min magkatarr helt hysterisk vet inte alls vad som hände.. fick i alla fall sluta för jag hade så fruktansvärt ont. Har lite samma problem som du ts med ätstörtbeteende, kan mycket väl bara skita i att äta, har liksom inga hungerskänslor. Det enda som funkar för mig är 5:2 har gått ner 23 kilo på ca 7 mån och mår jättebra

  • Malina­70
    Äldre 9 Feb 21:55
    #5
    Starka skrev 2017-02-06 11:20:49 följande:

    Jag provade sån kur gick ner i vikt och mådde hyfsat första två veckorna men sen blev min magkatarr helt hysterisk vet inte alls vad som hände.. fick i alla fall sluta för jag hade så fruktansvärt ont. Har lite samma problem som du ts med ätstörtbeteende, kan mycket väl bara skita i att äta, har liksom inga hungerskänslor. Det enda som funkar för mig är 5:2 har gått ner 23 kilo på ca 7 mån och mår jättebra


    När du har "ätdagar" räcknar du kalorier ? Med vänlig hälsning,
  • Malina­70
    Äldre 9 Feb 21:56
    #6
    Starka skrev 2017-02-06 11:20:49 följande:

    Jag provade sån kur gick ner i vikt och mådde hyfsat första två veckorna men sen blev min magkatarr helt hysterisk vet inte alls vad som hände.. fick i alla fall sluta för jag hade så fruktansvärt ont. Har lite samma problem som du ts med ätstörtbeteende, kan mycket väl bara skita i att äta, har liksom inga hungerskänslor. Det enda som funkar för mig är 5:2 har gått ner 23 kilo på ca 7 mån och mår jättebra


    GRATTIS föresten ! Mycket bra jobbat! Jag kör 18:6 o det fungerar för mig .
  • Äldre 9 Feb 23:00
    #7
    Malina70 skrev 2017-02-09 21:55:11 följande:

    När du har "ätdagar" räcknar du kalorier ? Med vänlig hälsning,


    Nja inte supernoga använder lifesum. Kör en lite kombo av 16:8 och 5:2(eller egentligen 4:2:1 haha har en anything goes dag i veckan) så på ätardagarna kör jag 16:8. Har provat så gott som allt innan och detta är det enda som har fungerat och som jag har mått bra av. Sen är de ju så lätt också

    Gick upp 72 kilo när jag blev sjuk så jag har en bit kvar men är ändå nöjd med mina 23 kilo
  • Äldre 28 Oct 08:49
    #8

    Någon som har köpt Cambridge på nätet?

Svar på tråden cambridge ren kur, kolla hit!