• Längtar efter en bebis

    Fattar noll med ägglossning

    Heej har haft så långa cyklar men nu finns det 2 månader äntligen så börjar den bli normal , har svårt att bli gravid och skulle behöva verkligen er hjälp att räkna när jag får ägglossning , lägger upp en bild så ni kan se min cykel .. Sista mens hade jag 8 Mars blöder 5 dagar så får jag ägglossning ?

  • Svar på tråden Fattar noll med ägglossning
  • Pastella

    Du har ägglossning ca14 dagar innan mens så det beror ju på hur lång cykel du har. Om du har 28 dagar borde det vara ungefär imorgon tror jag. :)

  • Längtar efter en bebis

    Ingen anning hoppas då ska jag testa med ägglossning imorgon , hade så långa cyklar men nu kommer min mens varje 23 dagar typ ,, förr variera den från 23-35 dagar katastrof

  • Pastella
    Längtar efter en bebis skrev 2016-03-21 22:27:11 följande:

    Ingen anning hoppas då ska jag testa med ägglossning imorgon , hade så långa cyklar men nu kommer min mens varje 23 dagar typ ,, förr variera den från 23-35 dagar katastrof


    Jag ser nu att du skrev att du lagt upp en bild men jag ser ingen med telefonen så jag svarade bara på texten. Testa och se;)
  • Sthlmsthlm

    Det är ganska svårt att pricka rätt med oregelbunden cykel. Men om du antar att nästa cykel är 23 dagar lång och du fick mens den 8 mars. Då kommer nästa mens den 31 mars. Ägglossning sker 14 dagar innan, dvs 17 mars.

    Det bästa är att ligga varannan dag om du inte har extremt regelbunden cykel.

  • Längtar efter en bebis

    Taa m


    Sthlmsthlm skrev 2016-03-22 12:55:25 följande:

    Det är ganska svårt att pricka rätt med oregelbunden cykel. Men om du antar att nästa cykel är 23 dagar lång och du fick mens den 8 mars. Då kommer nästa mens den 31 mars. Ägglossning sker 14 dagar innan, dvs 17 mars.

    Det bästa är att ligga varannan dag om du inte har extremt regelbunden cykel.


    Aah de så svårt faan men dags att börja ta från med idag kanske ÄL-stickor ?
Svar på tråden Fattar noll med ägglossning