• Anonym (Undrande)

    Till er som är på Victoria Milan eller likande dejtingsidor

    Hej, jag undrar ni som är på Victoria Milan eller likande dejtingsidor, vad är det som får er att välja den vägen och inte ragga krogen eller likande? Inga moralkakor utan bara frågor.
    Varför valde ni att vara otrogen, vad var det som saknades, eller är det otroheten som är det som tänder? Hur gör ni när ni väljer partner, har ni någon gång träffat personer där det inte lett till sex? Stämmer folk i  på sina beskrivningar, t.ex den atletiskt byggde visade sig att vara kort och tjock? Är sexet alltid så mycket bättre än med er fasta partner? Hur ofta och hur länge brukar era möten vara? Är sex med främlingar bättre en med fast partner? Var och när brukar ni träffas?
    Jag har en orsak för alla mina frågor, men den håller jag inne med för nu.


     

  • Svar på tråden Till er som är på Victoria Milan eller likande dejtingsidor
  • Anonym (Undrande)
    vargveum skrev 2016-03-25 21:23:23 följande:

    Du ställer typ 18 frågor. Vad är det du vill veta egentligen?


    Jag är så naiv så egentligen vill jag bara veta hur det går till, och hur man beter sig
  • Anonym (Också gift)

    En date med en man på VM behöver inte leda till sex. Jag har datat flera och det har varit allt från, fika till middag. Jag aldrig haft sex vid första daten utan det är om kemin funkat och vi bestämt att träffas fler gånger som det blivit sex. Brukar ha en ganska intensiv kontakt via mail/chat om det blir mer.

    Just på VM finns en hel del män som jag uppfattat som män med stor social kompetens men som av en eller annan anledning söke sig utanför förhållandet.

    Behöver inga moraliska pekpinnar för mitt inlägg!

  • vargveum

    Här kommer svar på dina frågor. Ska för tydlighetens skull berätta att jag är man och att jag inte finns kvar på VM längre.

    vad är det som får er att välja den vägen och inte ragga krogen eller likande?

    --> Enklare

    Varför valde ni att vara otrogen, vad var det som saknades, eller är det otroheten som är det som tänder?

    --> Brist på sex och dåligt sex

    Hur gör ni när ni väljer partner,

    --> Tittar på profilen om det är en bra matchning

    har ni någon gång träffat personer där det inte lett till sex?

    --> Ja men oftast blev det sex

    Stämmer folk i på sina beskrivningar, t.ex den atletiskt byggde visade sig att vara kort och tjock?

    --> Överlag stämmer de rätt bra

    Är sexet alltid så mycket bättre än med er fasta partner?

    --> Nej, självklart passar man inte ihop med alla

    Hur ofta och hur länge brukar era möten vara?

    --> Allt från engångsligg till längre förhållanden. Frekvens på träffar allt från en gång/vecka till dagligen. Hur länge, allt mellan 45 minuter och heldag med övernattning.

    Är sex med främlingar bättre en med fast partner?

    --> Som generell princip? Nej. För mig, ja i de flesta fall. Men efter ett antal träffar är de ju inte främlingar längre.

    Var och när brukar ni träffas?

    --> Hos dem om de är singlar. Annars varierande, bilen, landställe, hos mig om det är tomt hemma, hotellrum.

    Jag har en orsak för alla mina frågor, men den håller jag inne med för nu.

    --> Hoppas det inte är en vetenskaplig undersökning för då är du illa ute

  • Anonym (Undrande)

    Tack för era svar, de ger mig en större klarhet. Min partner har under både under vårt förhållande och hans tidigare förhållanden valt att vara med på olika dejting sidor. Tyvärr betyder det för mig att när han är som mest aktiv att sexlivet med mig dör ur och blir trist och ej stimulerande. Eftersom vi passar ihop på alla andra plan så funderar jag på göra samma sak, så även jag får ett roligare sexliv. Men eftersom jag inte så framåt och lite naiv vet jag inte om det är för mig. Jag kan ju inte riktigt fråga honom eftersom han förnekar allt stänger sitt konto och sen öppnar nytt.

    Jag vill ha rätten till rolig sex också men inte säker på att jag vill förlora honom. Så tror att ett öppet förhållande skulle vara en lösning för oss

  • Anonym (Också gift)

    Vet inte hur gammal du är, men det är stor efterfrågan på kvinnor och om du lägger ner tid på att inte bara fylla i flervalsrutorna utan även skriver vad du vill ha utav VM så kommer din maillåda att spricka. :) Det som detmöjligtvis har ljugits om på VM är ålder. En man presenterade sig som inte fyllda 60 och var i verkligheten en bit över 70, blev ett glas vin och tack och hej.

  • Anonym (Ex)

    Jag träffade några välutbildade och snygga. Dom flesta bra i sängen, vi träffades några gånger och ibland upp till ett halvår. Inget jag ångrar men det tillhör det förflutna

  • Anonym (samba)

    Victoria Milan är hjärtlöst  och hårt, inga känslor bar sex, ingen empati ingen hänsyn hur kan man ens gå med på en sådan otrohetssajt?

    Ni som är gifta och går dit kan lika gärna leva som singlar , ni besparar andra tårar och bekymmer samt problem

  • Hustru
    Anonym (samba) skrev 2016-04-10 06:55:13 följande:

    Victoria Milan är hjärtlöst  och hårt, inga känslor bar sex, ingen empati ingen hänsyn hur kan man ens gå med på en sådan otrohetssajt?

    Ni som är gifta och går dit kan lika gärna leva som singlar , ni besparar andra tårar och bekymmer samt problem


    Med vilken erfarenhet av VM skriver du. MIn erfarenhet är att jag hittat personer som jag kan byta tankar med och att det definitivt inte bara är sex. Men det har varit en ventil för att få perspektiv på mitt äktenskap. Anledningarna till varför man är på VM skiljer sig nog åt, självklart är det för att något i relationen hemma är fel, men de man har kontakt med och träffar ger faktiskt ett mentalt utbyte. Det är många välutbildade män där som värnar om sitt familjeliv och som också nöjer sig med den här lilla spänningen det ger.

    Självklart förekommer sex, och det har varit helt fantastiskt det med.
  • Anonym (samba)

    är din man informerad skulle du vilja bli behandlat likaant eller godta att han är på dejting sidor och har andra har ni öppet förhållande?

Svar på tråden Till er som är på Victoria Milan eller likande dejtingsidor