• antesvante

    Erbjudanden och Rabatter

    Hej.

    Hittade ingen tråd om detta så jag tänkte jag startar en ny tråd! Vart brukar ni hitta erbjudanden på resor, barngrejer, kläder och annat på internet? Själv brukar jag gå genom hela internet känns det som för att hitta erbjudanden. Inte för att ekonomin inte tillåter utan för att spara helt enkelt. Jag följer även lite deal sidor och bloggar där erbjudanden läggs upp men jag undrar vart ni brukar kolla? kom gärna med lite tips:)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-20 15:46
    Tänkte att vi kanske kunde ändra lite approach. Att man tipsar direkt om man har ett bra erbjudande:)

  • Svar på tråden Erbjudanden och Rabatter
  • EmmaPa

    Jag reggar mig för en massa nyhetsbrev. Inte den smidigaste lösningen då det blir en del att gå igenom. Ffa runt högtider. :)
    Men det kan va värt det. Har även Klipster och Groupons appar.
    Annars så gillar jag faktiskt att surfa runt och faktiskt LETA erbjudanden och låga priser. Det är nästan en fetish.
    Barnkläder blir nästan uteslutande Tradera och typ tvål/hudkrämer på Megafynd. Och sistaminuten resor ÄLSKAR jag att leta. Men där är det rena jungeln.

  • antesvante

    Aha, ah håller mig också uppdaterad via nyhetsbrev och sådär. Har handlat på Groupon några gånger och tycker mig bli lite lurad. Köpte bassbud hörlurar och dom gick sönder efter ett par veckor. Även ett par swarowsky örhängen till tjejen men även dom tappa pärlan efter två användningar. Hur gör du för att hitta bra barnkläder på tradera? Vet du om det finns någon tråd här där man tippsar om erbjudanden och sådär? vet att sweclockers har dagens fynd tråd men är inte ute efter teknik.. Vill ha erbjudanden på kläder och annat:) 

  • LenaLarson10

    Kör också på rabattkod uppdateringar på mailen och sånt. Kan tipsa om några sidor om erbjudanden och annat typ rabattkoder; 
    Groupon, Lets Deal, Savly.se, Rabattkoder.se aftonbladet rabattkoder, håll dig uppdaterad på dom så ska du nog se att du kan hitta lite rabattter. 

  • Eivie
    antesvante skrev 2016-04-11 17:35:28 följande:

    Va? Hade ingen aning. Va inne nyss och det är faktiskt sant.. skumt. 


    De har dragit sig tillbaka från hela Skandinavien då de blivit utkonkurrerade av Let's deal
  • babbenboo

    Finns väl inte så mycket annat man kan göra än att hålla sig uppdaterad på sidor med rabatter eller erbjudanden skulle jag tro. Har aldrig handlat från Groupon eller LetsDeal för att jag inte vet hur seriösa grejerna är på sidorna. Och nu är ju groupon nedlagt så.. Går ju inte ens att jämföra deras prylar eftersom man aldrig får ett artikel nummer. Skulle lika gärna kunna vara deras eget pris som det jämförs med. Men nog ser det väl billig ut på så sett. Annars säger jag som resten. Håll koll på sidor som lägger ut erbjudanden. Är inte familiär med Savly.se men ska kolla. Aftonbladets rabattkoder är ju alltid kul när det kommer till kläder och även linser. 

  • Fröken Apelsin
    babbenboo skrev 2016-04-12 13:20:26 följande:

    Finns väl inte så mycket annat man kan göra än att hålla sig uppdaterad på sidor med rabatter eller erbjudanden skulle jag tro. Har aldrig handlat från Groupon eller LetsDeal för att jag inte vet hur seriösa grejerna är på sidorna. Och nu är ju groupon nedlagt så.. Går ju inte ens att jämföra deras prylar eftersom man aldrig får ett artikel nummer. Skulle lika gärna kunna vara deras eget pris som det jämförs med. Men nog ser det väl billig ut på så sett. Annars säger jag som resten. Håll koll på sidor som lägger ut erbjudanden. Är inte familiär med Savly.se men ska kolla. Aftonbladets rabattkoder är ju alltid kul när det kommer till kläder och även linser. 


    Jag har handlat från Groupon (då de fanns) och Let's deal flera gånger och jag har aldrig haft problem med att jämföra priser. Man behöver inget artikelnummer för det, står det att det är en kaffebryggare från tex OBH Nordica får man fram vilket kaffebryggare det är genom att Googla.
Svar på tråden Erbjudanden och Rabatter