• Äldre 8 Apr 09:23
    9745 visningar
    35 svar
    35
    9745

    Strapon?

    Hej,

    Har funderat på detta länge och undrar om det här är rätt forum för detta?

    Borde ju av egen erfarenhet finnas en hel del sexuell frustration här.

    Jag är personligen nyfiken på strapon men undrar oxå om det bara är så att killar är dem som är fixerade/intresserade av analt?

    Finns det kvinnor som tänder på analt på mannen? Fingrar, leksaker osv.

    Ha det bäst allihopa!

  • Svar på tråden Strapon?
  • Anonym (JA, tjej)
    Äldre 8 Apr 09:44
    #1
    mangeee skrev 2016-04-08 09:23:22 följande:

    Hej,

    Har funderat på detta länge och undrar om det här är rätt forum för detta?

    Borde ju av egen erfarenhet finnas en hel del sexuell frustration här.

    Jag är personligen nyfiken på strapon men undrar oxå om det bara är så att killar är dem som är fixerade/intresserade av analt?

    Finns det kvinnor som tänder på analt på mannen? Fingrar, leksaker osv.

    Ha det bäst allihopa!


    Jag och min kille brukar använda strap-on. Jag älskar att kunna knulla på honom ibland också! Han älskar det. Man känner sig väldigt porrig med den där "selen" med en dildo i. Det är helt klart värt att skaffa!

    Någon skrev att vissa män kan förknippa att gilla analt med att vara homosexuell men lade till att isåfall borde de inte ta på sig egen kuk heller. Man har ju en kropp. Njut av den!

    Lycka till!! Ni kommer ha mycket skönt!
  • Äldre 8 Apr 10:05
    #2
    Anonym (JA, tjej) skrev 2016-04-08 09:44:09 följande:

    Jag och min kille brukar använda strap-on. Jag älskar att kunna knulla på honom ibland också! Han älskar det. Man känner sig väldigt porrig med den där "selen" med en dildo i. Det är helt klart värt att skaffa!

    Någon skrev att vissa män kan förknippa att gilla analt med att vara homosexuell men lade till att isåfall borde de inte ta på sig egen kuk heller. Man har ju en kropp. Njut av den!

    Lycka till!! Ni kommer ha mycket skönt!


    Vad kul att ni hittat strapon ihop! Måste ju erkänna att jag är lite avundsjuk.

    Mitt problem är att hitta någon tjej som gillar analt och tänder på strapon. Det är inte det lättaste har jag märkt!
  • Anonym (JA, tjej)
    Äldre 10 Apr 09:56
    #4
    mangeee skrev 2016-04-08 10:05:53 följande:

    Vad kul att ni hittat strapon ihop! Måste ju erkänna att jag är lite avundsjuk.

    Mitt problem är att hitta någon tjej som gillar analt och tänder på strapon. Det är inte det lättaste har jag märkt!


    Ja alltså jag testade ju att smeka hans röv när vi hade sex. Rörde mig närmare och närmare rövhålet. Märkte att han gillade det väldigt mycket. Jag tror inte han hade vågat säga nåt om inte jag hade testat lite. Sedan tog vi det längre å längre. Först fingrar å sen köpte vi grejer!
  • Äldre 10 Apr 10:45
    #5

    Strapon är fint. Själv gillar jag mer när tjejen använder olika dildos som hon knullar mig med i handen istället för att bli påsatt med strap. Mer utforskande och utlämnande att hon håller på och grejar där nere och kollar på det hon gör än ett bskifrånknull tex.

  • Äldre 10 Apr 11:56
    #6
    LIsa16 skrev 2016-04-10 09:34:19 följande:

    Nu blir jag nyfiken, menar du en sån här? bit.ly/1M8wpKw


    Exakt sådan. Så kvinnan kan sätta på mannen!
  • Äldre 10 Apr 14:20
    #7

    Någon som har erfarenhet av strapless strapon? Dvs som sitter fast genom att vara inne i kvinnan också. Bend over boyfriend heter en modell, men jag har ingen erfarenhet av detta och undrar vilken sort som är skön för båda?

  • Äldre 10 Apr 18:06
    #8

    Vi har en bending over boyfriend utan vibrator. Väldigt hård plast... Oerhört skön, har fått prostataorgasm med den. Man känner sig rejält genomknullad

  • Anonym (Piggo­glad)
    Äldre 10 Apr 18:11
    #9

    Har ni en länk till den modellen? 

  • Äldre 10 Apr 18:16
    #10
    Hamburgartjuven skrev 2016-04-10 18:06:17 följande:

    Vi har en bending over boyfriend utan vibrator. Väldigt hård plast... Oerhört skön, har fått prostataorgasm med den. Man känner sig rejält genomknullad


    Och den sitter fast bra i tjejen också?
  • Äldre 10 Apr 18:59
    #11

    Okej.. Inte perfekt

    box2you.se/index.php&product_id=333

Svar på tråden Strapon?