• Äldre 12 Apr 10:17
    43384 visningar
    107 svar
    107
    43384

    Snygga tjejer får knulla asmycket

    Anonym (Anita) skrev 2016-04-12 09:23:14 följande:

    Snygga tjejer får knulla hur mycket dem vill mestadels med skitsnygga killar. Fula tjejer får knulla mycker mindre och bara med apfula killar. Orattvist tycker jag. Snygga killar varfor kan inte vi fula brudar fa knulla er snyggingar?


    Som en inte särskilt snygg killar ( iaf inte i mina egna ögon) så är inte skönhet väldigt mycket i betraktarens ögon?

    Så jag skulle först vilja vet vad en snygg killar ser ut för dig :) 
  • Äldre 12 Apr 10:26
    #14


    Ignorerar rummet bakom mig, men hur högt på snygg listan skulle jag vara?
  • Äldre 12 Apr 10:34
    #19
    Snövits skrev 2016-04-12 10:29:48 följande:
    På min lista är du en 2:a, kanske 3:a..... på 10:e lista.

    Men jag ser inte ansiktet riktigt.


    Ansikte xD
  • Äldre 12 Apr 10:41
    #22
    Dr Nail skrev 2016-04-12 10:39:58 följande:
    Jag försöker ignorera rummet, men måste verkligen tvättkorgen vara med på bilden?
    Eftersom det är där den står, så ja? 
  • Äldre 12 Apr 10:50
    #25
    Dr Nail skrev 2016-04-12 10:48:05 följande:
    Ok, sorry. Visste inte att den inte går att flytta på.
    Kattens matskål och vattenfontän står där så jag vill helst inte flytta på den eftersom då kan det bli massa att städa upp :) 
  • Äldre 12 Apr 11:08
    #27
    Smastor skrev 2016-04-12 11:07:06 följande:
    Blev man ju nyfiken vart man hamnat på din skala. Men håller mig nog Anonym och ovetande haha
    Fast du är ju snygg så du hade säkert kommit högre upp xD
  • Äldre 12 Apr 11:19
    #29
    Smastor skrev 2016-04-12 11:17:37 följande:
    Det har ju du ingen aning om hur Snövits smak är.. Men tack i varje fall :)
    Sant sant, men jag tycker ju inte heller att jag är mycket att hänga upp i julgranen ibland så det kanske är det också xD
  • Äldre 12 Apr 11:24
    #31
    PGA skrev 2016-04-12 11:22:05 följande:
    Det är bara snövit som är svag och använder dig som ett objekt att trycka ner för att vinna styrka. Fall inte för det för det beteendet.
    Nej nej, alltså, jag har världens bästa fästmö blivande fru och vi lever i ett öppet förhållande och så. 
    Hon tycker jag dessutom är snygg och så men det handlar ju också om att jag har tyvärr starka mindervärdes komplex när det kommer till mitt utseende i mig själv. 

    Men tack för uppmuntringen :) 
  • Äldre 12 Apr 11:37
    #33
    Anonym (Kvinnlig) skrev 2016-04-12 11:32:54 följande:
    Du har fina drag. Ett snyggt ansikte. Men tyvärr är det inte tilläckligt. God smak och ordning attraherar helt enkelt. Din stil och ditt hem tyder på motsatsen. Du ser inte vad du passar i och ditt hem känns som en omysig ungkarlslya.

    Det är är givetvis min personliga åsikt, någon annan kanske uppfattar det på annat vis.
    Tack så mycket :) 

    Anledningen till att mina kläder ser ut som de gör där är för att dem är second hand och jag älskar Steam punk men har inte råd att skaffa skräddar synda grejer. 
    Och anledningen till att hemmet ser ut som det gör är för att jag har en massa skit som jag inte kan bli av med just nu samtidigt som jag håller på att flytta och så :) 
  • Äldre 12 Apr 13:19
    #40

    Jag är väldigt nyfiken på hur du ser ut Anita, för jag tror att du är mycket snyggare än vad du själv anser :)

  • Äldre 12 Apr 16:20
    #50
    Anonym (Kvinnlig) skrev 2016-04-12 16:00:12 följande:

    Det var så lite! Var helt uppriktig bara.

    Steam punk går att fixa billigt och på second hand också. Skjortan kan strykas och västen vara i din egen storlek. Det går att hitta mer originella kläder som går i steam punk än de du har på dig även på second hand. Du konverserar nämligen med prinsessan av second hand! Drottningen är min syster...

    Nu är det mer: Jag skiter i hur jag ser ut och kopierar pappas klädstil helt enkelt

    Lägenheten förstår jag då helt och fullt. Flytt och omorganisering vet vi alla hur det kan vara. Dock förklarar det inte den fruktansvärda sänghimlen...


    Västen är faktiskt köpt ifrån när dramaten hade utförsäljning så jag har bara inte haft tid eller råd att ändra den än :) men jo man kommer undan billigt ibland.

    Säng fördraget är faktiskt för min egna prinsessa och fästmö som älskar den helt och hållet :)
  • Äldre 12 Apr 16:21
    #51
    Anonym (jenn) skrev 2016-04-12 16:12:16 följande:

    Varför har du en tvättbräda som bild?


    Det är min bleka mage och överkropp faktiskt xD och det är för att jag tycker om den
  • Äldre 12 Apr 19:29
    #57
    PGA skrev 2016-04-12 19:13:28 följande:
    Ett visst mått av otrygghet hör ungdomen till. Men om du nu i princip är gift så är det dags att oroa sig för annat av viktigare format såsom exempelvis hälsa. Ditt utseende är ett ickeproblem.
    Men att känna sig snygg både i och utanför sitt förhållande är ju alltid något som är bra :)
  • Äldre 13 Apr 22:13
    #75
    Anonym (Jorå) skrev 2016-04-13 21:59:50 följande:
    Gillar killar som bara gör och står för det!!

    Modigt!

    Tycker du är söt för den du är:)

    Trevlig verkar du med vara;)
    Tack så mycket :)
  • Äldre 16 Apr 11:22
    #82

    Vad väldigt många glömmer, tack vare att media berättar för oss vilka som vi ska tycka är vackra och då vidare, är att vi alla har olika tycke och smak när det kommer till utseende och personlighet.

    Jag exempelvis tycker att tjocka nördiga tjejer är läckrast av alla.

Svar på tråden Snygga tjejer får knulla asmycket