• Anonym (?)

    Varför skickar hon ett kort på sin unge som pappan inte vill ha?

    För några månader sedan blev jag ihop med en man som väntade barn med en annan kvinna. De hade endast träffats för sex och graviditeten var oplanerad men hon ville inte ta bort barnet. Min kille berättade att han inte är intresserad av att vara pappa och de har inte haft kontakt fram tills nu då hon skickade en bild på bebisen. Varför gjorde hon det? Han är ju inte intresserad av detta barn och det vet hon. 

  • Svar på tråden Varför skickar hon ett kort på sin unge som pappan inte vill ha?
  • Fröken Apelsin

    Killen är en jävla skitstövel som har övergett sitt barn och du undrar hur mamman tänker? Hon kanske hoppades på att han inte var helt dum i huvudet?

  • Anonym (---)

    Han borde vara intresserad, och förhoppningsvis fortsätter hon att uppdatera honom med foton och annat viktigt kring barnet, så att han om möjligt tar sitt förnuft till fånga och finns där som pappa till sitt barn.
    Hur du kan finna det attraktivt med en man som inte bryr sig om sitt barn begriper jag inte. Att du ställer ovanstående fråga visar dock att du är rätt ung.

  • Anonym (tja)

    Vad tror mannen?
    Vad tror du själv?
    Blev du svartsjuk?

  • sunrise06
    Anonym (?) skrev 2016-04-12 20:29:25 följande:

    För några månader sedan blev jag ihop med en man som väntade barn med en annan kvinna. De hade endast träffats för sex och graviditeten var oplanerad men hon ville inte ta bort barnet. Min kille berättade att han inte är intresserad av att vara pappa och de har inte haft kontakt fram tills nu då hon skickade en bild på bebisen. Varför gjorde hon det? Han är ju inte intresserad av detta barn och det vet hon. 


    Det är väl bara för honom att visa tydligt för henne att han inte vill att hon skickar fler kort på barnet?


  • Anonym (??)

    Är det så att det är du som är mer upprörd av detta ts än din pojkvän?

    Tror att han fick känslor som du inte gillar.

Svar på tråden Varför skickar hon ett kort på sin unge som pappan inte vill ha?