• Anonym (Mamma me)

    Sonen väljer flickvänner med stora bröst

    Min son har nu träffat sin tredje riktiga flickvänn. Iaf som jag har fått träffa. Något som slog mig idag är att alla tre har haft stora bröst.

    Den först tjejen var för ca två år sen och hon va 14 och hade säkert D-kupa och den senaste tjejen hade också väldigt stora kanske F-kupa.

    Alla tre har varit trevliga tjejer, tror ni arr det är en slump att alla tre har stora bröst?

  • Svar på tråden Sonen väljer flickvänner med stora bröst
  • Anonym (Z)

    Är nog inget du som mamma ska bry dig om. Är tjejerna bra tjejer och din son behandlar dem bra samt att de trivs till ihop är det som betyder något.

  • Anonym (X)

    Ja varför ska mamma bry sig om vilka bröst sonen föredrar?! Och är det stora bröst han gillar vad skulle problemet va? Är det för att han kanske väljer bröst framför personlighet eller?

  • Anonym (Mamma me)

    [quote=76535747][quote-nick]Anonym (X) skrev 2016-04-14 22:44:20 följande:[/quote-nick]

    Ja varför ska mamma bry sig om vilka bröst sonen föredrar?! Och är det stora bröst han gillar vad skulle problemet va? Är det för att han kanske väljer bröst framför personlighet eller?

    [/

    Ja det är väl det som jag inte riktigt gillar. Känns väldigt ytligt.

  • Anonym (X)
    Anonym (Mamma me) skrev 2016-04-14 22:48:27 följande:

    [quote=76535747][quote-nick]Anonym (X) skrev 2016-04-14 22:44:20 följande:[/quote-nick]

    Ja varför ska mamma bry sig om vilka bröst sonen föredrar?! Och är det stora bröst han gillar vad skulle problemet va? Är det för att han kanske väljer bröst framför personlighet eller?

    [/

    Ja det är väl det som jag inte riktigt gillar. Känns väldigt ytligt.


    Mh det kan jag förstå men så är det ju.. Hur gammal är han, skrev du det? För tror knappast han kommer va ytlig i all evighet.. När han blir kär på riktigt första gången lär han ju lära sig en hel del och Du får ju lita på all den fina fostran och kärlek och respekt du lagt på honom.
  • Anonym (Mamma me)
    Anonym (X) skrev 2016-04-14 22:58:25 följande:

    Mh det kan jag förstå men så är det ju.. Hur gammal är han, skrev du det? För tror knappast han kommer va ytlig i all evighet.. När han blir kär på riktigt första gången lär han ju lära sig en hel del och Du får ju lita på all den fina fostran och kärlek och respekt du lagt på honom.


    Han är 16 nu.
  • Haskel
    Anonym (Mamma me) skrev 2016-04-14 23:02:03 följande:
    Han är 16 nu.
    Tror du verkligen att han är så populär, att han kan "välja och vraka" fritt bland tjejerna?

    Jag har väldigt svårt att tro, att han som 16-åring KAN vara så kräsen, att han bara blir tillsammans med de mest storbystade. 

    De flesta killar gillar väl stora bröst. Men i det här fallet har han snarast haft "tur" i så fall.
  • Anonym (Mamma me)
    Haskel skrev 2016-04-14 23:40:30 följande:

    Tror du verkligen att han är så populär, att han kan "välja och vraka" fritt bland tjejerna?

    Jag har väldigt svårt att tro, att han som 16-åring KAN vara så kräsen, att han bara blir tillsammans med de mest storbystade. 

    De flesta killar gillar väl stora bröst. Men i det här fallet har han snarast haft "tur" i så fall.


    Nä han kan kanske inte vara super kräsen men det känns som tjejerna bara får större bröst men det beror väl lite på att de blir äldre också.
  • Asirna
    Anonym (Mamma me) skrev 2016-04-14 22:34:37 följande:

    Min son har nu träffat sin tredje riktiga flickvänn. Iaf som jag har fått träffa. Något som slog mig idag är att alla tre har haft stora bröst.

    Den först tjejen var för ca två år sen och hon va 14 och hade säkert D-kupa och den senaste tjejen hade också väldigt stora kanske F-kupa.

    Alla tre har varit trevliga tjejer, tror ni arr det är en slump att alla tre har stora bröst?


    Man brukar säga dte finns två killar, rump killar och bröst killar.
    Din lille son kanske bara attraheras av tjejer med strörre bröst, och om det nu är så? Vem bryr sig?

    Om han är lycklig av att vara med sin flickvän oavsett bröst eller ej så är väl det allt som räknas?
  • Anonym (Myggan)
    Anonym (Mamma me) skrev 2016-04-14 22:34:37 följande:

    Min son har nu träffat sin tredje riktiga flickvänn. Iaf som jag har fått träffa. Något som slog mig idag är att alla tre har haft stora bröst.

    Den först tjejen var för ca två år sen och hon va 14 och hade säkert D-kupa och den senaste tjejen hade också väldigt stora kanske F-kupa.

    Alla tre har varit trevliga tjejer, tror ni arr det är en slump att alla tre har stora bröst?


    Vad är problemet?

    Får din son inte ha några preferenser?

    Om alla tre hade haft brunt hår eller haft blå ögon eller varit runt 160 långa, hade du antagligen inte reagerat. Men just brösten verkar vara en känslig preferens att ha.
  • Anonym (tuttisar)

    Har en dotter på 15 som har stora bröst och visst är det så att många unga killar är väldigt intresserade av hennes bröst.

    Många äldre tittar också helt ogenerat

Svar på tråden Sonen väljer flickvänner med stora bröst