• anpet23

    Söker aktiv pappa / donator

    Vi är ett lesbiskt par söder om Stockholm som söker en spermadonator som är intresserad av en aktiv papparoll.
    Vi har vart ihop i 5 år och längtar efter att bli föräldrar.
    Vi arbetar som lärare och undersköterska.
    Ålder 39 och 46. Vi gillar teater och att vara ute i naturen med vår hund.

    Skriv gärna om du liksom vi längtar efter barn.

  • Svar på tråden Söker aktiv pappa / donator
  • tmlsthlm

    Hej

    Vi är ett homosexuellt par i Stockholm som såsom ni längtar efter att bli föräldrar och är flexibla gällande bilden av en modern familj men där självklart barnet är i fokus. Vi har varit ihop över 12 år och är 41 respektive 42 år gamla. Sociala, oproblematiska, glada och nyfikna män som älskar resa, kultur och natur. Bra jobb/ordnad ekonomi.

    Mvh
    T & B

  • DubAley

    Hej,

    Vet att det var länge sen ni skrev men jag såg er annons och funderade på hur er situation såg ut idag.

    Jag längtar efter barn då jag tidigare levde i ett långt förhållande utan att lyckas få barn men min tjej hade problem med att bli gravid. Efter många IVF försök så gick hon bort i cancer pga hennes överkänslighet av dem upprepade hormonbehandlingarna hon fick genomgå.

    Jag har nu träffat kärleken på nytt i en kvinna som har två vuxna barn från ett tidigare förhållande. Hon är äldre än jag o vi har inga planer eller önskan om gemensamma barn.

    Jag är 39 år och känner fortfarande en önskan att uppleva och älska ett barn som jag varit delaktig med att sätta till världen. Kanske ni redan löst er situation men ni kanske känner något annat par som vill samma som mig. Jag är 188cm lång, bruna ögon, muskulös. Gillar träning, hälsa, friluftsliv, musik, film o god mat. Jag bor i södra Stockholm.

    Blir glad för svar.

    A

Svar på tråden Söker aktiv pappa / donator