• Urstark

    Din favorit

    Vilken sexleksak är din favorit och varför?

    Är du kvinna eller man?

    Vilken använder ni helst som par?

  • Svar på tråden Din favorit
  • Anders 386

    Min fru har aldrig varit intresserad av sexleksaker - men för några år sedan så fick jag igång henne på att testa en del saker som jag köpte. Men i princip har allting med vibrationer bara testats några enstaka gånger. Hon njuter helt enkelt inte nåt speciellt av vibrationerna. Och iofs är det ju kul att hon föredrar mina fingrar o tunga framför leksaker. Glad

    Däremot använder jag i princip alltid en dildo i henne samtidigt som jag stimulerat klitoris - och det är nåt som hon gillar. Det som funkar bäst just nu är en böjd glasdildo som kommer åt att stimulera g-punkten. Hennes orgasmer är också mer intensiva med en dildo i fittan. Dessutom tilltalar det mina cuckold-fantasier när hon har en dildo i sig (men det vet hon inte om). Men jag får alltid ta en del skit när jag kommer med en ny leksak - på nåt sätt är det ändå inte ok i hennes huvud att sex är nåt man kan leka och experimentera med. Hon har lite problem med glidet med andra material, men glas är faktiskt helt suveränt, behövs ofta inte ens glidmedel. Luktar inte. Hygienisk. Lätt att värma upp i varmvatten innan. Garanterat inte hälsoskadligt. Men man får hantera den lite försiktigt, den är förstås hård. Många leksaker har bara testat ett par gånger o sen inte mer. Många besvikelser har det blivit, men jag kallar det lärpengar - jag vill veta hur saker funkar - inte bara tro.

    Själv har jag lekt med Magic Wand, nån billig lösfitta - och ibland en dildo där bak. Jag har alltid tyckt om att experimentera med mig själv..  Flört Och man är väl helt enkelt en ganska nyfiken natur...

    Magic Wanden är lite kul som omväxling - ger en lite annan typ av utlösning. Väldigt stark.

  • vargveum

    En analvibrator/dildo som sägs vara för prostatastimulering, men tjejer gillar den väkdigt mycket.

    Jag är man

  • fae
    Anonym (LELO) skrev 2016-04-18 17:04:47 följande:

    Är kvinna och uppskattar många roliga leksaker, men ett favoritmärke är LELO och favoriten är absolut deras Magic Wand.

    www.lelo.com/smart-wand-medium


    Intressant pris där, men finns iofs Lelo-prylar man inte behöver fnaska för att ha råd med också. Har du provat andra magic wands i jämförelse med just den där?
  • Anonym (LELO)
    fae skrev 2016-04-18 17:08:00 följande:
    Intressant pris där, men finns iofs Lelo-prylar man inte behöver fnaska för att ha råd med också. Har du provat andra magic wands i jämförelse med just den där?
    Jag har provat andra, framför allt av det äldre snittet Hitachi-style med strömsladd. De med strömsladd är ju klart kraftfullare om man nu gillar det, tyckte personligen de blev för mycket på den högre hastigheten.

    Föredrar LELO. Visst kostar de en slant, men tycker de är värda det. Deras produkter är väl testade och garanterat fria från allergiframkallande ämnen, andra aktörer i branchen som säljer leksaker för en hundring eller två är betydligt mindre nogräknade och fan vet om jag vill stoppa deras grejjer i mig alls faktiskt.

    Extra bonus för att den är vattentätt och därmed går att ha med sig i duschen. ;)

    Hittills har den överlevt längre än de andra and still going strong!
  • fae
    Anonym (LELO) skrev 2016-04-18 17:17:54 följande:

    Jag har provat andra, framför allt av det äldre snittet Hitachi-style med strömsladd. De med strömsladd är ju klart kraftfullare om man nu gillar det, tyckte personligen de blev för mycket på den högre hastigheten.

    Föredrar LELO. Visst kostar de en slant, men tycker de är värda det. Deras produkter är väl testade och garanterat fria från allergiframkallande ämnen, andra aktörer i branchen som säljer leksaker för en hundring eller två är betydligt mindre nogräknade och fan vet om jag vill stoppa deras grejjer i mig alls faktiskt.

    Extra bonus för att den är vattentätt och därmed går att ha med sig i duschen. ;)

    Hittills har den överlevt längre än de andra and still going strong!


    Såna har jag provat med, tyckte också de var jobbiga på högsta hastigheten, gräsklipparkänsla, urk.. liksom för stora, otympliga sladd osv etc, ingen favvo då apropå tråden. Men blev sugen på en sådan Lelo, var inne på att skaffa en Lelo utan vibrator förut men om den där dessutom är vattentät är det väl inte så mycket att snacka om :D

    On topic, just nu är nog favoriten nya glasdildon.
  • Fantasy Girl

    Är som mitt nick avslöjar tjej och för mig krävs kraftiga vibbar. Inte sådär små ettriga utan mer rejäla. Har en vibrator som är utan minsta tvekan min favorit då den just har rätt och kraftiga vibrationer. 

    Heter lovers ink och finns på www.box2you.se . sök så hittar du den 

  • Frigående Fru
    Fantasy Girl skrev 2016-04-24 18:57:26 följande:

    Är som mitt nick avslöjar tjej och för mig krävs kraftiga vibbar. Inte sådär små ettriga utan mer rejäla. Har en vibrator som är utan minsta tvekan min favorit då den just har rätt och kraftiga vibrationer. 

    Heter lovers ink och finns på www.box2you.se . sök så hittar du den 


    Gillar du kraftiga vibbar ska du testa en sånhär: en.wikipedia.org/wiki/Hitachi_Magic_Wand
     
Svar på tråden Din favorit