• Anonym (Haha)

    Vad är det osexigaste hos kvinnor?

    Personligen säger jag nog mensen.

  • Svar på tråden Vad är det osexigaste hos kvinnor?
  • Anonym (Ella)
    Aikido skrev 2016-04-20 13:10:13 följande:

    Männen vid deras sida.


    U naild it ;)
  • Anonym (Haha)
    Aikido skrev 2016-04-20 13:10:13 följande:

    Männen vid deras sida.


    Hatar du män?
  • Anonym (G)

    Dallrig rumpa.

    Är hon inkontinent är det också väldigt avtändande. Värre än mensen.

  • Anonym (l)

    Jag skulle säga att det osexigaste med kvinnor är om de luktar svett. Men det är samma sak med män. Mens har jag inget problem med, det är ju bara lite blod. Har aldrig förstått män som hellre tar sina tjejer i rumpan under mensen. För mig är bajs äckligare än blod men det är väl bara jag...

  • Anonym (Haha)
    Anonym (l) skrev 2016-04-21 12:12:12 följande:

    Jag skulle säga att det osexigaste med kvinnor är om de luktar svett. Men det är samma sak med män. Mens har jag inget problem med, det är ju bara lite blod. Har aldrig förstått män som hellre tar sina tjejer i rumpan under mensen. För mig är bajs äckligare än blod men det är väl bara jag...


    Man kan la skölja röven?
  • Bondförnuft
    Aikido skrev 2016-04-20 13:10:13 följande:
    Männen vid deras sida.
    Skrattande
  • Anonym
    Anonym (G) skrev 2016-04-21 12:06:28 följande:

    Dallrig rumpa


    Stor fet dallrig rumpa gillar jag skarpt. Även feta dallriga lår. En drömtjej!
    Anonym (l) skrev 2016-04-21 12:12:12 följande:

    Jag skulle säga att det osexigaste med kvinnor är om de luktar svett. Men det är samma sak med män. Mens har jag inget problem med, det är ju bara lite blod. Har aldrig förstått män som hellre tar sina tjejer i rumpan under mensen. För mig är bajs äckligare än blod men det är väl bara jag...


    Kvinnligt armsvett av den fräna sorten kan vara otroligt eggande om det är rätt tjej. Får stake direkt. Fast på män stinker svett, alltid.
  • Anonym
    Aikido skrev 2016-04-20 13:10:13 följande:

    Männen vid deras sida.


    OlleSQ skrev 2016-04-21 13:53:16 följande:

    Rökning kaffedrickande (smakar riktigt surt när man slickar) smink platta rumpor.


    Word! Samt dålig andedräkt (gäller bägge könen förstås).
Svar på tråden Vad är det osexigaste hos kvinnor?