• Anonym (J)

    Blir deprimerad av och bo här..

    Hej allihopa... Nu är det såhär att jag bor i en stad jag verkligen inte trivs i. Jag har snart pluggat färdigt högskolan nu i juni, och ska då flytta till en stad jag verkligen älskar, där jag har kompisar med mera. Men Jag vet inte hur jag ska orka till juni här. Alltså Jag är verkligen super nära på o bryta ihop, vill bara dra härifrån. Saknar min partner o vänner som bor i staden jag ska flytta till. Hatar distans förhållande. Kan någon snälla ge mig tips på vad jag ska göra? Vet inte hur mycket skit jag orkar här. Bryter fan ihop snart :'(

  • Svar på tråden Blir deprimerad av och bo här..
  • Anonym (Att)

    Det finns ju inget annat att göra än att bita ihop sista tiden. Det är ju inte ens långt kvar!

    Och sen heter det "att". ATT bo här.

  • Anonym (Lina)

    Det är ju typ bara 5 veckor kvar till juni??

    Är du inte tillräckligt upptagen med att skriva uppsats eller plugga inför sluttentor om du nu ska ta examen i juni? På helgerna kan du ju besöka din pojkvän och vänner om du hinner..

  • elyse

    Boosta dig med en bra multivitamin och ta en sväng på cykeln varje dag. D-vitamin är jätteviktigt och speciellt när man är låg.

  • Anonym (J)

    Jo ja.. Men just helgerna som är så jävla jobbiga o svåra bara..

  • riboflavin
    Anonym (J) skrev 2016-04-24 14:46:02 följande:

    Jo ja.. Men just helgerna som är så jävla jobbiga o svåra bara..


    Kan du inte åka "hem" ett par gånger för att underlätta, eller bjuda in några kompisar därifrån?
    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • TigerLilySwe

    Samla ihop dig nu. Det är bara ett några veckor kvar. Om du inte kan åka hem så kan väl din partner eller nån kompis komma till dig på helgen. Flagga upp för att du mår kasst. Kämpa på nu, du är snart klar.

Svar på tråden Blir deprimerad av och bo här..