• Anonym (Kaffedraken)

    Komplimanga kuken - viktigt?

    Hur viktigt är det? Vilken är den finaste komplimang du fått? Vad får du inte höra som du vill höra? Hur skulle du beskriva din? Skriver text, uppslag är inte fel, om någon ville bjuda på det.

  • Svar på tråden Komplimanga kuken - viktigt?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Det är oerhört viktigt!

    Män är som små barn som behöver höra hur stor och sexig deras jävla kuk är... dom blir så stolt så dom skulle kunna slå sig på bröstet som Tarzan.

    SUCK!

  • Anonym (Kaffedraken)

    Vill hellre höra att jag är en bra älskare än att kuken får en komplimang. Det är jag som använder den. Det är inte viktigt att få komplimangen, men det är trevligt. Uppskattar jag en tjej i sängen kan jag ge henne en komplimang för det också, inte för hennes fitta.

    Är sexet bra märker jag det utan komplimang men som sagt, det är trevligt. Och att jag får den, inte kuken.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag brukar inte ge komplimanger till kuken specifikt, och kan inte påminna mig om att någon någonsin prisat min fitta... Jag säger ofta att min man är söt/sexig/bra älskare/älskar hans kropp osv och han säger liknande till mig. Men ingen av oss har explicit sagt "åh vilken jättefin och jättestor kuk du har" eller "åh vilken jättefin och jättetajt fitta du har".

  • Anonym (Kaffedraken)

    Nu är jag tjej så det är väl lite OT kanske. Men jag personligen gillar när killar ger komplimanger om min fitta. Både att den är vacker och skön. Gillar självklart att få komplimanger om mina sexskills med, men på samma sätt som jag gillar att få komplimanger om min fitta så gillar jag även att ge komplimanger om liggets kuk =)

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag gillar min killes kuk, både hur den ser ut och hur den känns. (Nej, jag kan inte förstå de personer som säger att kukar inte är vackra, för det tycker jag.) Och jag har inga problem att berätta det för honom. Men jag "komplimangar" inte för komplimangens skull, utan för att det är så jag känner och för att jag vill säga det.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Grabbar med små doningar behöver höra att dom duger ... ÅÅååååååå vad skön du är ååååååå du är bäst ååååååå vilken skön kuk du har.... fortsätt ljuga tjejer ..

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Hmm) skrev 2016-04-26 17:27:16 följande:

    Grabbar med små doningar behöver höra att dom duger ... ÅÅååååååå vad skön du är ååååååå du är bäst ååååååå vilken skön kuk du har.... fortsätt ljuga tjejer ..


    Nu blir de ledsna av din kommentar :/
  • Anonym (Kaffedraken)

    Dom blir ju jätteglada!!

    Speciellt om man säger, åhh din kuk passar perfekt i alla mina hål

    Alltså, lagomkukar är bäst!!

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (TS) skrev 2016-04-26 12:22:48 följande:

    Hur viktigt är det? Vilken är den finaste komplimang du fått? Vad får du inte höra som du vill höra? Hur skulle du beskriva din? Skriver text, uppslag är inte fel, om någon ville bjuda på det.


    Det är inte så viktigt om man älskar varandra och får energi och en bra känsla tillsammans med kvinnan att hon komplimangar. Det är ju helheten känslomässigt/andligt fysiskt och psykiskt som gör helhetsupplevelsen. Dock är det trevligt med komplimanger.

    Det som  berört mig mest vid sex med min älskling är faktiskt det känslomässiga-att se in i hennes ängla-ögon och känna en extrem/total rörande kärlek. Men underlivs-Komplimanger har jag fått av älsklingen : Hon sade jag hade proportionerlig och lagom i dimensionerna så vi passade perfekt ihop anatomiskt (lite som ett "pussel").

    Första gången kläderna åkte av sade hon också "du har en mycket vacker penis". Jag hade varit rädd hon skulle tycka den var för liten som slak (har stor skillnad i slakt och erigerat). Jag sade också ,eftersom jag är naturligt bar om toppen, att jag inte var omskuren utan "naturligt naken" och det kommenterade hon med "ja det är ju attraktivare". Tyckte det var roligt att hon gillade att jag hade naturlig "svamp" i stället för mer "strut-liknande" där framme

    Något som var lite skojigt att läsa var att jag såg i hennes sms-konversation ( med hennes tillåtelse) med sin kompis, första gången vi gjort det (förutom att hon skrev "Igår gjorde vi DET" ) att hon faktiskt skrev "han har en jättefin snopp".
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Jodå) skrev 2016-04-27 04:01:36 följande:

    Dom blir ju jätteglada!!

    Speciellt om man säger, åhh din kuk passar perfekt i alla mina hål

    Alltså, lagomkukar är bäst!!


    Då får man hoppas att han tycker man är tight annars blir det bara komiskt.
Svar på tråden Komplimanga kuken - viktigt?