• gånerivikt

    För oss normalviktiga!

    Hej alla där ute!

    Tänka starta en tråd för oss normalviktiga män och kvinnor som vill förändra våra kroppar. Vill du gå ner i vikt, bygga muskler eller bara få en sundare livsstil och vill hitta motivation och få pepp av andra- här är tråden för dig!

    Jag är inte speciellt överviktig utan har ett hälsosamt BMI, men för det behöver man inte vara nöjd med sin kropp! Jag har hört från många att jag är normal i kroppsbyggnaden och inte behöver träna eller äta ett visst antal kalorier, utan jag kan leva som vanligt gällande mat och träning. Men jag är trött på alla dessa människor då jag själv är missnöjd med min kropp och skulle definitivt behöva gå ner minst 8 kg och även bygga lite muskler på kroppen. 

    Finns det några fler där ute som skulle behöva gå ner lite till sommaren? 

    Tänkte starta denna tråd där vi peppar och motiverar varandra till att fortsätta äta hälsosamt och motionera. Alla har deras eget sätt att äta och motionera, och alla har olika mål med sina kroppar. Men alla är välkomna! 

    Ni får gärna skriva lite som en "dagbok" här i tråden, där ni skriver vad ni ätit och hur ni motionerat under dagen. Behöver ni tips av andra på olika maträtter, träningssätt och annat så är det bara att fråga. Är säker på att det finns många som kan svara på era frågor. 

    Jag själv skulle behöva gå ner 12 kg innan den 16:e Juli. Jag har ätit mycket hälsosam mat nu under ett antal veckor men tänkte börja räkna kalorier och även försöka hitta motivationen till att träna mer.

    Någon som hänger på?

  • Svar på tråden För oss normalviktiga!
  • Anonym (Jag är med!)

    Jag hänger på! Har 5 kilo jag vill gå ner Räknar kalorier (använder lifesum appen) och tränar 4-5 pass i veckan. Plus någon promenad på det.

Svar på tråden För oss normalviktiga!