• Johaaaan

    Äldre kvinnor

    Jag är en ung kille, har haft sex med några i min ålder men har alltid fantiserat om att göra det med en äldre mer erfaren kvinna. Får ofta kommentarer om att jag ser bra ut men det skulle vara så konstigt om jag började ragga på tjejer som nästan är min dubbla ålder. Var hittar man dessa lite äldre kvinnor som är sugna?

  • Svar på tråden Äldre kvinnor
  • Anonym (Emilia)

    Tror det är ganska vanligt med äldre kvinnor som är sugna på yngre killar... Men för att slippa missförstånd skulle jag rekommendera att du går med i någon sexsajt!

  • Anonym (35)

    Ragga upp dem på samma sätt som du gör med yngre men gå till uteställen där det är fler äldre. Välj dem som beter sig mer ungt/har mer "unga" kläder för det kan vara ett tecken på att de är intresserade av yngre killar. Dvs de försöker se yngre ut för att locka till sig unga killar. Och nämn inte deras ålder eller att du gillar äldre när du raggar, äldre kvinnor vill inte känna sig gamla eller att du gillar dem bara för åldern, ragga på dem som du gör på tjejer i din egen ålder så blir det bra.

  • Anonym (MUMS!)
    Johaaaan skrev 2016-04-27 19:22:06 följande:

    Jag är en ung kille, har haft sex med några i min ålder men har alltid fantiserat om att göra det med en äldre mer erfaren kvinna. Får ofta kommentarer om att jag ser bra ut men det skulle vara så konstigt om jag började ragga på tjejer som nästan är min dubbla ålder. Var hittar man dessa lite äldre kvinnor som är sugna?


    Vi är många kvinnor som inte kan tänka oss något bättre än att få ha det trevligt med en yngre kille. Det är en fantastisk kombo (ja, egen erfarenhet), bättre än alla andra.
  • SportKostym

    Har märkt att som vältränad 38 åring så får man intresse.. Kan vara för att många andra män kring 50 börjar sluta bry sig om sitt utseende och hälsa.. Eller?

  • Anonym (MUMS!)
    SportKostym skrev 2016-05-17 06:26:40 följande:

    Har märkt att som vältränad 38 åring så får man intresse.. Kan vara för att många andra män kring 50 börjar sluta bry sig om sitt utseende och hälsa.. Eller?


    Helt korrekt. Man ska inte generalisera men det är mååånga män som helt släpper hälsotänket någonstans efter 40 medan kvinnor istället blir mer medvetna. Det blir plötsligt en stor diskrepans mellan en 45-årig man och en jämnårig kvinna. Då går blickarna till yngre män.
  • SportKostym
    Anonym (MUMS!) skrev 2016-05-17 10:06:18 följande:

    Helt korrekt. Man ska inte generalisera men det är mååånga män som helt släpper hälsotänket någonstans efter 40 medan kvinnor istället blir mer medvetna. Det blir plötsligt en stor diskrepans mellan en 45-årig man och en jämnårig kvinna. Då går blickarna till yngre män.


    Precis vad jag noterat..:) sen är jag helt övertygad att äldre kvinnor är mer bekväm med de själv..:) mindre komplex. Och vågar tex säga att utrustning spelar roll..
  • Anonym (MUMS!)
    SportKostym skrev 2016-05-17 23:19:23 följande:

    Precis vad jag noterat..:) sen är jag helt övertygad att äldre kvinnor är mer bekväm med de själv..:) mindre komplex. Och vågar tex säga att utrustning spelar roll..


    Också helt korrekt. Har aldrig varit mer bekväm och nöjd med mig själv. Alla eventuella nojor och komplex är borta, man bara kör och njuter.
  • Anonym (Du är inte ensam)
    Anonym (MUMS!) skrev 2016-05-18 09:28:57 följande:

    Hehe... Sugen?


    Du är ny här eller? Sportkostym hugger på alt som rör sig :)
Svar på tråden Äldre kvinnor