• Snygg kotlett

    Puttande kvinnor

    Förlåt men låter det när kvinnor pruttar och fiser? Dvs kommer det ut ljud? Jag kan inte tänka mig det. Jag accepterar att ni smygfiser så det låter såhär: "fssssssssss", men att det skulle låta "prrrrrrrrrrrrrrr" när ni pruttar.... Nä jag kan inte tänka mig det. Förlåt, men det låter onekligen helt otroligt.

    Min teori är att era analyser är för små för stt klara av att göra större läten än att bara pysa ut lite luft.

    NEJ, jag är inte ironisk. Jag tänker så i mitt huvud, jag har säkert fel...det förnekar jag inte. Men ni får gärna bekräfta det för mig isåfall.


    Snygg svärmor föder snygg dotter
  • Svar på tråden Puttande kvinnor
  • Anonym (anonym)
    Snygg kotlett skrev 2016-04-29 12:09:15 följande:
    Jag kan tycka att det är mer okej att vi män peuttar högt än kvinnor. Jag har ingen skev könsbild, däremot har det blivit naturligare att män får prutta, medan kvinnor inte ska prutta.
    Det har inte alls blivit naturligare att män pruttar lite var som helst. För du tror väl inte på fullt allvar att föreläsaren längst fram i salen som föreläser för 200 människor pruttar högt, att mäklaren som visar den högt belägna villan med havsutsikt går runt och fiser när det finns kunder. Jag har aldrig i hela mitt liv stött på någon som högljutt pruttat bland andra människor förutom lustigkurrar i grundskolan.

    Det är alltså inte ok att prutta, rapa, peta näsan, klippa tånaglar, rensa öron, inte heller att byta blöjor på cafébord mm. inför andra människor.
  • Hasse Qvist

    Hur kommer det sig att kvinnopruttar luktar så mycket godare än manspruttar?

  • Anonym (K)

    Inte alls konstig undran. Att du tänker så beror givetvis på att man normalt sett inte hör kvinnor fjärta för de gör det i skymundan. Det som förvånar mig är att män fiser högt, ofta och utan tanke på omgivningen. DET är konstigt.

  • Lainie Kennedy
    Snygg kotlett skrev 2016-04-28 12:52:50 följande:

    Men asså förvånas ni inte själva om ni lägger brakare? Tänker ni inte "oj är jag kvinna nu?" när detta händer?

    Förlåt om jag undrar konstigt, men måste veta så jag fattar.


    Förklara varför du tror att män och kvinnor skulle ha olika matsmältningssystem. Och varför kvinnor skulle betvivla sin könstillhörighet baserat på normala kroppsfunktioner.

    Eller roa dig med en till tråd.
  • Anonym (Annan tjej)
    Hasse Qvist skrev 2019-07-25 14:14:54 följande:

    Hur kommer det sig att kvinnopruttar luktar så mycket godare än manspruttar?


    Du har uppenbarligen inte varit i närheten av mig när jag har ätit för mycket laktos.
  • Mimosa86
    Snygg kotlett skrev 2016-04-28 12:53:46 följande:

    Men pruttar kvinnor lika ofta som män eller pruttar ni sällan?


    Vi är också människor. Vi är lika känsliga för mat och luft. Inte nog med att vi fiser med röven lika mycket som ni män. Vi har ju också den fantastiska slidprutten inte att förglömma.
  • Anonym (Ops)

    Jag är en både snygg och sexig kvinna som får männen på fall. Och jävlar i mig vilka högljudda brakskitar jag kan lägga av utan att någon vet! Jag kan även skita ut stora bajskorvar och ibland ha en ordentlig diarré. Mina smygfisar stinker även ägg.

    Överraskad?

  • Pentra
    Hasse Qvist skrev 2019-07-25 14:14:54 följande:
    Hur kommer det sig att kvinnopruttar luktar så mycket godare än manspruttar?

    Kände mig rörig i magen efter kvällens mat, och passade nyss på att lätta på trycket medan sambon låg och sov bredvid. Och flatulensen ljöd som om någon blåst i en bastuba under mitt täcke. Och, inte sjutton luktade det hallon precis. Anledningen till att han fortfarande sover är kanske att jag, med gaserna, råkade att söva ner honom än djupare... Kvinnor kan! Nöjd med svaret? ... /Pentra
  • Hasse Qvist
    Anonym (Annan tjej) skrev 2019-07-25 23:15:46 följande:
    Du har uppenbarligen inte varit i närheten av mig när jag har ätit för mycket laktos.
    Det låter verkligen härligt!! <3
Svar på tråden Puttande kvinnor