• Regnbågsmammor

    Positivt eller spökstreck?

    Jag gjorde ett graviditetstest i morse. Jag kunde se en antydan till ett plus (tog med clearblue).

    När det var nästintill torkat så tog jag isär testet för att se om det verkligen var ett steck där.

    Och ja, det var det. Men vet inte om det är spökstreck eller om det är ett plus.

    Någon som haft liknande?

    Provade med digitalt idag, men inte med morgonurinet. Var negativt.

    Är på BIM +23 så borde väl synas tydligare, om jag inte har lite hormoner i kroppen (är gastric bypass opererad så vet inte om det kan ha något med det att göra).

    Har graviditetssymtom. Men vet inte hur jag ska tyda detta.

    Hjälp?

  • Svar på tråden Positivt eller spökstreck?
  • Anonym (Ksnsmdsm)

    Tyvärr negativt. Söndermonterade test räknas inte, då det tydligen alltid visar två sträck. Så sluta ha sönder dom och testa med morgonurin i fortsättningen. Lycka till! :)

  • cameleon

    Jag tror absolut inte att det är negativt bara för att det är isärplockat.. Ett streck dyker väl inte upp bara för man plockar isär det?!

    Ser absolut ett till streck men så vet jag inte hur mycket du har trixat med bilden.. Jag tycker du skall ha hoppet uppe och ta ett nytt test om ett tag :)
    Håller tummarna och hoppas på uppdatering Glad


  • Regnbågsmammor
    Anonym (Ksnsmdsm) skrev 2016-04-28 14:54:49 följande:

    Tyvärr negativt. Söndermonterade test räknas inte, då det tydligen alltid visar två sträck. Så sluta ha sönder dom och testa med morgonurin i fortsättningen. Lycka till! :)


    Det var ett steck redan innan, tog bara isär det för att se om det syntes tydligare vilket det gjorde :)

    Men ska självklart testa igen :)
  • Anonym (Ksnsmdsm)
    Regnbågsmammor skrev 2016-04-28 15:09:23 följande:

    Det var ett steck redan innan, tog bara isär det för att se om det syntes tydligare vilket det gjorde :)

    Men ska självklart testa igen :)


    Då förstår jag, jag som inte hängde med på att strecket fanns från början. Ber om ursäkt för det.

    Men ja, gör ett nytt test så håller vi tummarna!
  • glittersol
    Regnbågsmammor skrev 2016-04-28 14:52:35 följande:

    Jag gjorde ett graviditetstest i morse. Jag kunde se en antydan till ett plus (tog med clearblue).

    När det var nästintill torkat så tog jag isär testet för att se om det verkligen var ett steck där.

    Och ja, det var det. Men vet inte om det är spökstreck eller om det är ett plus.

    Någon som haft liknande?

    Provade med digitalt idag, men inte med morgonurinet. Var negativt.

    Är på BIM +23 så borde väl synas tydligare, om jag inte har lite hormoner i kroppen (är gastric bypass opererad så vet inte om det kan ha något med det att göra).

    Har graviditetssymtom. Men vet inte hur jag ska tyda detta.

    Hjälp?


    Är detta clearblue testet på bild?

    Tyvärr ser jag inget plus isåfall, för det ska väll vara ett streck över det blå? Så dom inte gjort andra tester nu
Svar på tråden Positivt eller spökstreck?