• Anonym (I know what I like)

    Beskriv din drömman/drömtjejs utseende!

    Det härliga med oss människor är att vi är så olika, och att alla gillar olika!

    Jag är en sån människa som tittar mycket på andra människor, i all välmening, och kan hitta något vackert hos dem flesta - men, alla har vi ju saker som får oss att vända oss en extra gång så att säga ;)

    Så nu är jag nyfiken - hur ser din drömman/drömtjej ut? Finns det någon kändis som ser ut som ditt "ideal"? Vore kul att se vad för olika svar man får :D Skriv gärna ditt kön och din ålder så får vi se hur det varierar!

    Jag börjar väll;

    Jag är en 20 årig tjej, och min drömman är minst 180 lång, han är smal, har brunt/svart tjockt hår. Han har fylliga läppar, snälla ögon, tatueringar, töjningar i öronen och ett charmigt leende.

    Några exempel på riktigt eyecandy som stämmer in på denna beskrivning (i mina ögon) är;

    Brendon Urie

    Austin Carlile

    Håll god ton, och säg inte vad du INTE gillar - det här ska va en positiv tråd :D

  • Svar på tråden Beskriv din drömman/drömtjejs utseende!
  • MrFlex

    Får väl vara lite tråkig då. Min drömkvinna definieras inte av sitt utseende utan sin helhet. Skönheten och hur den uppfattas påverkas av mycket mer än det ögonen ser. Kanske är det en mognadsfråga för jag är dubbelt så gammal som du:)

  • ostpaj

    Drömmer om en mörkhårig man med humor, charm och glimten i ögat. Han får gärna gilla barn, matlagning och att röra på sig. Min dröm? Ingen kändis, men min granne *dreggel* /kvinna, 28

  • Anonym (I know what I like)
    MrFlex skrev 2016-04-28 21:30:37 följande:

    Får väl vara lite tråkig då. Min drömkvinna definieras inte av sitt utseende utan sin helhet. Skönheten och hur den uppfattas påverkas av mycket mer än det ögonen ser. Kanske är det en mognadsfråga för jag är dubbelt så gammal som du:)


    Fast det där är inte vad jag frågade efter, och det handlar inte om mognad att man attraheras av en viss typ. Jag kan falla för någon som inte alls passar in på min beskrivning och tycka att han är vackrast i världen för vad han är - och då blir han också vackrast utseendemässigt, men rent objektivt tycker jag att den här typen av killar är snyggast.

    Du behöver inte säga att du är mer mogen än mig för att hävda dig, god ton bad jag om.
  • Brunhilde

    Hur min drömman ser ut? Hm, återkommer när jag träffat honom. Innan dess har jag ingen aning.

    Har haft några jag då tyckte var min "drömman", men de har väldigt lite gemensamt utseendemässigt. Just då var de vackrast i världen, iaf i min värld.

  • Dr Nail

    Jag gillar tjejer med en fitta...och en mun. Har hon desstom en röv kommer hon f-n gå långt.

    :/

  • Anonym (gottegris)

    Slank, vältränad kropp, rund fast rumpa, medelstora bröst. Långt hår. Kvinnlig.

  • Anonym (Låt se.....)

    Typ 1 Jag har en svaghet för män med lite längre lockigt hår.
    Som är ca 1.80 långa och ser lite vindbitna ut.

    Typ 2 snyggt klippta män med mörkt hår och bruna ögon, 1.80 lite skäggstubb.

    Gröna ögon är ett plus.

  • Tjärpapps

    Den blonda poliskvinnan i True Detective.

    ????????

    Men jag kan tyvärr inte uppfylla hennes preferenser: kuken ska va grov så den passar i handklovar. Längden var inte så viktig för henne. Men jag tror inte man komma med nån pillesnopp under 10 inches.

  • Anonym (Elo)

    Jag är i 40-års åldern och har på senare år märkt att jag hellre sneglar på äldre snygga män i 60-årsåldern än på män i min egen ålderskategori. Jag vet inte varför men ofta är de mer än 20 år äldre.

    Don Johnson i Blood & Oil är extremt snygg.

  • Times

    Som min sambo. 167cm lång. 50-53kg kanske. Långt svart vackert hår. Uppnosiga fasta fina tuttar. Hennes rumpa när hon står på alla fyra och putar heeeeeerrrreeeguuuuud, tack gode Gud för hennes bakdel. Mörka sagolikt vackra ögon. Ett leende och blick som gör att jag dööör.

    Typ så ser hon ut. Nu vill jag hem. Och knulla. Hårt.

  • Dr Nail
    ostpaj skrev 2016-04-29 20:25:24 följande:

    Alltså, Michael Madsen i Reservoir Dogs! Omg omg omg omg, geeee miiiig!!!


    Hehe. Tortyrscenen var dock lite våldsam, nej?
  • ostpaj
    Dr Nail skrev 2016-04-29 21:57:15 följande:
    Hehe. Tortyrscenen var dock lite våldsam, nej?

    Jaaa, visst! Men nu handlade det om utseende :D
  • Dr Nail
    ostpaj skrev 2016-04-29 22:03:19 följande:

    Jaaa, visst! Men nu handlade det om utseende :D


    :)
  • Anonym (gottegris)
    Tjärpapps skrev 2016-04-29 12:23:51 följande:

    Den blonda poliskvinnan i True Detective.

    ????????

    Men jag kan tyvärr inte uppfylla hennes preferenser: kuken ska va grov så den passar i handklovar. Längden var inte så viktig för henne. Men jag tror inte man komma med nån pillesnopp under 10 inches.


    Rachel McAdams. Hon är snygg men börjar bli lite gammal och rynkig nu va?

    Emma Stone och Scarlett Johansson är värdiga efterföljare :)
    Sen har jag ett gott öga till Minnie Driver, trots hennes ålder.
  • Anonym (Ho)
    Anonym (I know what I like) skrev 2016-04-28 21:45:48 följande:

    Fast det där är inte vad jag frågade efter, och det handlar inte om mognad att man attraheras av en viss typ. Jag kan falla för någon som inte alls passar in på min beskrivning och tycka att han är vackrast i världen för vad han är - och då blir han också vackrast utseendemässigt, men rent objektivt tycker jag att den här typen av killar är snyggast.

    Du behöver inte säga att du är mer mogen än mig för att hävda dig, god ton bad jag om.


    Det är just det. Han sa det inte för att hävda sig eller förminska dig. Det tillhör åldern att lägga ut sin åsikt så.
  • MrFlex
    Anonym (Ho) skrev 2016-05-06 13:39:52 följande:
    Det är just det. Han sa det inte för att hävda sig eller förminska dig. Det tillhör åldern att lägga ut sin åsikt så.
    Tack! Orkade inte svara själv.
Svar på tråden Beskriv din drömman/drömtjejs utseende!