• Anonym (Kåt)
    Äldre 28 Apr 21:42
    2838 visningar
    19 svar
    19
    2838

    blygdläppar

    Hatar mig själv hatar min fitta hatar mitt liv tänker aldrig mer ha sex mer, min innre blygdläpp hänger utanför tror jag?? vafan innre ska Fan INTE VARA STÖRRE ÄN YTTRE HATAR MIN FITTA SÅ GROVT...men de ja har haft sex med och de som slickat mig har inte klagat... men ÄNDÅ JAG KLAGAR!!

  • Svar på tråden blygdläppar
  • Äldre 28 Apr 21:47
    #1

    Du tror din inre blygdläpp hänger utanför och får ett utbrott som en treåring? Skärp dej. Det här är bara löjligt

  • Äldre 28 Apr 21:53
    #2
    +1

    Väx upp, titta på lite fittbilder.

  • Äldre 28 Apr 22:07
    #3
    +2

    Jag trodde vi killar hade patent på "klagapåkönet-trådar. Jävla jämställdhet! Inte en pryl vi får ha för oss själva länge.

    Skär loss fittan och ge den till någon som har vett att uppskatta den, typ valfri kille.

  • Anonym ((M))
    Äldre 28 Apr 22:13
    #4

    Det kan faktiskt vara/bli ett problem om den inre hänger ut då det skapas ett tryck när man sitter ner vilket leder till domningar. Om det gör det så boka tid hos läkare för operation, tar ca 20 min och sex fri i ca 3 veckor. Om du inte har domningar, eller skav för den delen, är det bara kosmetiskt och garanterat ingen normalt fungerande kille som skulle anmärka på det!

  • Anonym (Kåt) Trådstartaren
    Äldre 28 Apr 22:28
    #5
    Arbor skrev 2016-04-28 21:53:02 följande:

    Väx upp, titta på lite fittbilder.


    håller på
  • Anonym (Kåt) Trådstartaren
    Äldre 28 Apr 22:32
    #6
    Anonym ((M)) skrev 2016-04-28 22:13:58 följande:

    Det kan faktiskt vara/bli ett problem om den inre hänger ut då det skapas ett tryck när man sitter ner vilket leder till domningar. Om det gör det så boka tid hos läkare för operation, tar ca 20 min och sex fri i ca 3 veckor. Om du inte har domningar, eller skav för den delen, är det bara kosmetiskt och garanterat ingen normalt fungerande kille som skulle anmärka på det!


    Nope, inga problem alls fräsch som fan inga domningar och gör inte alls ont :**
  • Äldre 28 Apr 23:03
    #7

    Bildbevis tack.

    Förövrigt så tror jag att alla som jag har haft sex med har typ sett så ut...


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Celine­s Essenc­e
    Äldre 28 Apr 23:17
    #8

    Jag har mycket svårt att ta denna tråd på allvar

    "Jag hatar mig själv" "hatar mitt liv". ..pga av att blygdläpparna sticker ut...eller hur...

    Du verkar i alla fall morskat till dig redan i inlägg 6,då du känner dig "fräsch som fan".Lite bättre självförtroende redan...


    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Anonym (gotte­gris)
    Äldre 29 Apr 01:51
    #9

    Det är en väldigt enkel operation om du vill fixa det. Eller vill du bara gnälla?

  • Celine­s Essenc­e
    Äldre 29 Apr 09:48
    #10
    Anonym (gottegris) skrev 2016-04-29 01:51:55 följande:

    Det är en väldigt enkel operation om du vill fixa det. Eller vill du bara gnälla?


    Oavsett är det dyrt. Tänk så mycket annat man kan göra, eller köpa för de pengarna. .. Och riskfritt är det inte heller

    dinamediciner.se/nyheter/lakare-varnar-skonhetsoperation-i-konet
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Anonym (gotte­gris)
    Äldre 2 May 02:53
    #11
    Celines Essence skrev 2016-04-29 09:48:43 följande:
    Oavsett är det dyrt. Tänk så mycket annat man kan göra, eller köpa för de pengarna. .. Och riskfritt är det inte heller

    dinamediciner.se/nyheter/lakare-varnar-skonhetsoperation-i-konet
    Ja jag skulle inte gjort det. Jag undrar bara vad poängen är med den här traden. Antingen fixar man sina problem eller inte. Gnälla hjälper knappast.
  • Äldre 2 May 09:36
    #12

    Hatar man sig själv trots noll problem med motsatta könet ska man nog söka huvudhjälp före kirurgi

  • Äldre 2 May 09:50
    #13
    vargveum skrev 2016-05-02 09:36:02 följande:
    Hatar man sig själv trots noll problem med motsatta könet ska man nog söka huvudhjälp före kirurgi
    Jag tycker mig minnas att Aikido bjud ut vissa tjänster (pro bono å allt) i den, hur skall jag säga.....avdelningen som handhar folk som har problem med huvudet

    Jag kan förmedla kontakt med vederbörande om hjälp önskas. 

    Med det som Aikido hjälper till med. 

    Även om Aikido har börjat klyva ved för säsongen tror jag säkert han kan pressa in en och annan kund i.....tidsschemat. Problem med huvudet är inte saker vi tar lätt på.

    Nu börjar det bli dags att deklarera.

    Tjohej.

    //Anton jumpmove
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Äldre 2 May 10:09
    #14
    Anton Chigurh skrev 2016-05-02 09:50:58 följande:
    Jag tycker mig minnas att Aikido bjud ut vissa tjänster (pro bono å allt) i den, hur skall jag säga.....avdelningen som handhar folk som har problem med huvudet. 

    Jag kan förmedla kontakt med vederbörande om hjälp önskas. 

    Med det som Aikido hjälper till med. 

    Även om Aikido har börjat klyva ved för säsongen tror jag säkert han kan pressa in en och annan kund i.....tidsschemat. Problem med huvudet är inte saker vi tar lätt på.

    Nu börjar det bli dags att deklarera.

    Tjohej.

    //Anton 
    Mja. Det var väl de där som hade för liten kuk som skulle kunna få sin död bekostad av staten. Dem (eller är det de) kunde jag hjälpa mer eller mindre gratis (möjligen är det den typen av tjänster som en s.k. god man kan ställa upp med, lite osäker där). Vanliga huvudproblem behöver inte alltid så drastiska lösningar utan där skulle jag kunna tänka mig att ställa upp som jourhavande medmänniska och bara lyssna. Eventuellt samtidigt som jag tar ett pass med motorsågen. På veden då alltså.

    Bra där med deklarationen. Den ska lämnas i tid annars blir man vederbörligen sliten i stycken, hudflängd och uthängd till allmänt åtlöje.


  • Äldre 2 May 11:29
    #15
    Aikido skrev 2016-05-02 10:09:22 följande:
    Mja. Det var väl de där som hade för liten kuk som skulle kunna få sin död bekostad av staten. Dem (eller är det de) kunde jag hjälpa mer eller mindre gratis (möjligen är det den typen av tjänster som en s.k. god man kan ställa upp med, lite osäker där). Vanliga huvudproblem behöver inte alltid så drastiska lösningar utan där skulle jag kunna tänka mig att ställa upp som jourhavande medmänniska och bara lyssna. Eventuellt samtidigt som jag tar ett pass med motorsågen. På veden då alltså.

    Bra där med deklarationen. Den ska lämnas i tid annars blir man vederbörligen sliten i stycken, hudflängd och uthängd till allmänt åtlöje.


    Du ÄR en hyvens, Aikido...på riktigt.Glad

    ....och bra att du flikade in det där med motorsåg och ved. Jag misstänker att dina kunder föredrar vedklyv före motorsåg när dom efterfrågar dina....tjänster.

    Ja, vare sen med deklarationen är inte nyttigt, inte i dagens Sverige, så nu är den lämnad, med alla bilagor. Eftersom jag har lantbruksfastighet är det näringsbilagor och skit som också skall fyllas i på heder och särdeles gott samvete. 

    Och jag MÅSTE ha gjort rätt, jag åker nämligen på en helvetes massa kvarskatt. Det är liksom en kvittens på att Magdalena kommer sova gott inatt. Huru mycket jag än har betalat in under året så kräver Magdalena ÄNDÅ lite mer. Mycket vill, som bekant, alltid, ha mer (utom när det gäller Woody Allen-filmer).

    Bara skatten på bilen min räcker till underhållet på samtliga spårväxlar i StorStockholms järnvägsnät under 8 månader.

    Jag är ledig idag. Jag har deklarerat. Nu förtjänar jag en kopp kaffe. Utan kanelbulle. Jag förtjänar förvisso en kanelbulle. Definitivt. Men jag skall skala av vinterns pålaga av flott på min, förutom flottet då, väl trimmade lekamen. 

    Så kaffe utan bulle. Men med lätt mjölk i. Inte mellan. Utan lätt. OBS.

    Kram //Anton 



    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Äldre 2 May 11:40
    #16

    Sluta titta på porrfilm och titta på bilder av vanliga människors könsorgan, så ser du att din fitta är helt vanlig. Skärp dig oc skaffa ett liv!

  • Äldre 2 May 11:48
    #17
    annabellelee skrev 2016-05-02 11:40:58 följande:
    Sluta titta på porrfilm och titta på bilder av vanliga människors könsorgan, så ser du att din fitta är helt vanlig.

    Skärp dig    och   skaffa ett liv !!!
    Du får nog välja ett alternativ här. Båda dom här samtidigt blir nog övermäktigt för TS.

    Är jag rädd för...
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Ironi­sk)
    Äldre 2 May 14:28
    #18
    Anonym (gottegris) skrev 2016-04-29 01:51:55 följande:

    Det är en väldigt enkel operation om du vill fixa det. Eller vill du bara gnälla?


    Ironisk tråd till alla kuk-trådar, med liknande utbrott.
  • Äldre 3 May 19:52
    #19

    Ts, mina inre blygdläppar sitter också utanför dom yttre o jag tycker jag är jättefin! :) det är inte särskilt ovanligt, jag lovar. Det heter inre för att dom växer längre in, inte för att dom måste vara små och hålla sig innanför. :) du är säkert fin som du är!!

Svar på tråden blygdläppar