• Anonym (Frustrerad flickvän)

    sex vid mens

    Har två problem med min pojkvän.
    Det första är väl inte hela världen... Men han vägrar att ha sex när jag har mens. Då jag självklart också är som allra kåtast och skulle kunna ligga i sängen 24/7 min mensvecka. ????
    Det andra är att jag ofta och gärna går ner på honom men får Aldrig tillbaka att han går ner på mig. Vi har varit tillsammans läääänge men nej ingenting. Börjat tröttna och kört med samma
    Medicin tillbaka. Får inte jag nåt så får inte du.

    Jag har aldrig innan råkat ut för killar som varken går ner på mig eller vill ha sex när jag har mens? Bara denna de är fel på eller?

    Kan vi kompensera på annat sätt vid mens? Så tradigt att själv behöva lösa problemet när de är honom jag tänder på och inte duschslangen ????

  • Svar på tråden sex vid mens
  • Anonym (Len)

    Jag slickar min tjej när hon har mens,det är ju inget blod på klittan.

  • Anonym (kille)

    Du är väldigt ego när du inte respekterar att din kille inte vill ha sex under din mens. Jag förstår honom, det är superäckligt att ha sex under mensen, jag vägrar ha sex med min tjej då.

  • Givdul
    Anonym (Frustrerad flickvän) skrev 2016-04-29 01:28:42 följande:

    Har två problem med min pojkvän.
    Det första är väl inte hela världen... Men han vägrar att ha sex när jag har mens. Då jag självklart också är som allra kåtast och skulle kunna ligga i sängen 24/7 min mensvecka. ????
    Det andra är att jag ofta och gärna går ner på honom men får Aldrig tillbaka att han går ner på mig. Vi har varit tillsammans läääänge men nej ingenting. Börjat tröttna och kört med samma
    Medicin tillbaka. Får inte jag nåt så får inte du.

    Jag har aldrig innan råkat ut för killar som varken går ner på mig eller vill ha sex när jag har mens? Bara denna de är fel på eller?

    Kan vi kompensera på annat sätt vid mens? Så tradigt att själv behöva lösa problemet när de är honom jag tänder på och inte duschslangen ????


    Det kanske inte är hela världen men en stor del:). Du fick ett bra tips om att ha sex i duschen vid mens, funkar bra. För mig när jag varit med tjejer som haft mens har det fungerat med kondom och en handduk. Tänker så här, det blir oftast kladdigt av bra sex o ja det blir kladdigt med sex vid mens men handduk och kondom löser det. 
    Att han inte vill gå ned på dig är ju tråkigt eller vad man nu säger. Har du frågat varför? Var ärligt o rak, fråga rakt ut vid lördagsmiddagen; jag vill att du slickar mig efter duschen. Se vad han säger då. Bara en few pennies
  • Anonym (Q)

    Har man tampong inne så blir det inget kladd. Men man kanske kan avstå ändå just de första dagarna då det är som mest blödning. Av hänsyn till min man så gör jag så. Även fast jag vet att han inte är särskilt orolig för blodet.

  • Givdul
    Anonym (Q) skrev 2016-05-01 00:53:07 följande:

    Har man tampong inne så blir det inget kladd. Men man kanske kan avstå ändå just de första dagarna då det är som mest blödning. Av hänsyn till min man så gör jag så. Även fast jag vet att han inte är särskilt orolig för blodet.


    Varför är alla rädda för kladdet? Det är ju sex?
  • Anonym (Kille30)

    Jag blir lite avtänd av mens, det går bra om tjejen är helt nyduschad (direkt ut ifrån duschen ). Jag ställer upp på sex vid mens men njuter inte så mycket. Det är nån mental grej, förstår inte varför jag känner som jag gör.

    Jag slickar inte henne när hon har mens, men alltid annars.

    Trist att han inte går ner på dig. Fråga honom varför? Han kanske vill att du är nyduschad eller något. Min tjej gillar inte att suga, så jag får extremt sällan oralsex, trots att hon får all oralsex hon vill. Det är frustrerande, jag förstår dig. Men bara din kille kan svara på varför. För min del så saknar jag oralsex, men det är ju inte så mycket jag kan göra. Det är ju knappast så att jag lämnar henne för en sådan sak. Så jag accepterar läget, men saknar det mycket.

    Analsex funkar bra vid mens, men det kanske inte du gillar.

  • Anonym (Pessar)

    Själv använder jag pessar vid sex under mens och det förvånar mig att inte fler använder pessar just som sex-menskopp och inte nödvändigtvis som preventivmedel.

  • Anonym (Uh)

    Friktionen vid mens är ju bara obehagligt. Hemskt.

Svar på tråden sex vid mens