• Anonym (Malin_llk3)

    Hjälp! Någon som provat?

    Hej, jag och min kille har precis börjat använda lite leksaker som vi haft liggandes, men jag känner att de är passé, och hörde om en tjejkompis som pratade om we vibe, som man kan använda tillsammans. Är det någon som provat denna? 


    www.mshop.se/topplistan/topplistan-for-par/we-vibe-4-plus-rosa
    Flört


    Det är mycket pengar, så jag vågar inte chansa och köpa innan jag fått höra en del om den...
    Tack på förhand! 

  • Svar på tråden Hjälp! Någon som provat?
  • Anonym (Amanda)

    Har testat med min kille och den var grymt skön för mej men inte alls lika "grym" för honom

  • Smulan55

    Inte? Vad tyckte han då, att den störde och var i vägen?

  • Anders 386

    Väldigt olika omdömen om we-vibe...

    Vi testade ett par gånger men tyckte att den var värdelös. Den satt liksom inte kvar, man fick anpassa själva knullandet till leksaken. Totalt bortkastade pengar.

    Det kanske har att göra med hur kvinnan är konstruerad där nere??

    Vi dissade den ganska omgående. Det jobbiga är att vissa tycker den är jättebra - och tyvärr blir det ett ganska dyrt experiment bara för att ta reda på vad just ni tycker...  men kunskap är tyvärr inte alltid gratis..Skrattande

  • Anders 386

    Ett tips om man undrar över sexprylar är att gå in på Amazon.de eller amazon.com och kolla recensioner på sexleksaker. Då får du ett helt annat underlag än vad du får här. Men när det gäller we-vibe kommer du kanske inte att bli klokare, vissa älskar den och andra tycker den är helt värdelös.

  • Haaanna89

    Vi har testat den, hade tidigare we-vibe 3 men var inte alls nöjda med den då den flyttade på sig under samlaget. Blev istället rekommenderade 4:an för det var en ny utformning på denna som gjorde att den skulle sitta bättre på plats och det gjorde den verkligen. Både jag och min sambo är mycket nöjda med den. Den är dyr men vi tycker den är värd pengarna.

    Någon som har tips på någon annan bra produkt, när vi ändå är inne på ämnet?

  • Anonym (Malin_llk3)

    Ahh, tack för tipset! Då ska jag alltså inte snåla och köpa trean :)

  • Anders 386
    Anonym (Malin_llk3) skrev 2016-05-04 15:24:16 följande:

    Ahh, tack för tipset! Då ska jag alltså inte snåla och köpa trean :)


    Jag skulle nog vara lite försiktig där...  Jag tror faktiskt inte att det är nån jättestor skillnad i utförande som gör att fyran skulle vara betydligt bättre än trean. Man får vara väldigt försiktig här på FL - många är ute och gör smygreklam...
    Jag kommer tyvärr inte ihåg vilken vi testade?
  • Bengt79

    Deras nyaste är betydligt bättre än de gamla modellerna!
    Jag och frugan har lekosmek.se/we-vibe-classic som är mycket mjukare i materialet än de första modellerna.
    Vi testade 2:an, och den var mest i vägen och var liksom sträv.. Så jag investerade i denna! Jag har skit kul på jobbet också, när jag tvingar frugan att bära den dagtid, och sen sätter jag igång den med min iPhone! Hur underhållande som helst!!

Svar på tråden Hjälp! Någon som provat?