• Anonym (SOLAR ALLTID TOPLESS)

    SOLA OCH BADA TOPLESS HUR NI LÄR ER ATT VÅGA

    Jag är en tjej som alltid solar och badar topless. I början så vågade jag inte. Jag tänkte att jag kommer aldrig att våga sola och bada topless offentligt. Men jag ville så gärna göra det. Jag började med en utmanande bikini. Jag började gå fram och tillbaka längs stränderna med den. När jag hade gjort det i flera dagar så köpte jag en ännu mer avslöjande bikini. Det var inte en minibikini men det började luta åt det hållet. Jag började inte att gå fram och tillbaka längs stränderna direkt den första dagen satt jag stilla. Jag var inte tillräckligt modig då. Men nästa gång jag besökte stranden så tog jag mod till mig och började först med att doppa mig och gå tillbaka till stranden. Jag gjorde det några dagar. Sedan tog jag mod till mig och vågade gå fram och tillbaka längs hela stranden. 

    Men jag var inte nöjd med det. Jag ville våga sola topless. När jag hade haft min utmanande bikini några gånger så köpte jag en mininbikini. Den visade ju större delen av brösten. Då krävdes det förberedelse innan jag vågade visa mig för alla. Jag satt först en bra bit ifrån folk innan jag efter några gånger vågade sätta mig mitt bland folk. Efter några gånger med minibikinin mitt bland folk så började jag doppa mig. Det tog ytterligare några gånger till innan jag tog mod till mig och vågade gå fram och tillbaka längs stranden med minibikinin. Det var en enormt sensuell upplevelse med alla blickarna. Jag gjorde det flera gånger för att förbereda mig för att våga slänga bn:n. 

    Trots all förberedelse så var jag väldigt nervös för att slänga bh:n. Jag hade ju aldrig visat bröstvårtorna på stranden. Jag började att sätta mig långt ifrån folk och la mig ned på rygg. Jag funderade på att vända på mig eller sätta på mig bh:n när folk gick förbi, men jag tog mod till mig och bestämde mig för att ligga kvar. Den första dagen så satte jag mig inte upp topless. Jag tog på mig bh:n då. Men andra dagen topless så satte jag mig upp. Det var en enormt sensuell upplevelse när folk tittade. Men det krävdes ytterligare några gånger innan jag vågade sätta mig mitt bland folk. Efter några dagars toplessolande mitt bland folk så vågade jag doppa mig först och sedan efter  ytterligare några gånger så vågade jag gå fram och tillbaka längs stranden. Det var bland den mest sensuella  upplevelsens jag har haft. Nu solar och badar jag alltid topless.

    Jag är bisexuell och jag har träffat en tjej på stranden som spanade in mina bröst. Jag ville att hon skulle slänga bh:n också, hon ville men hon vågade inte. Jag sade till henne hur jag steg för steg hade visat mer av brösten. Hon tyckte det var en bra idé  och tog efter mig.  Hon tog liknande steg som mig, men det gick snabbare för henne att slänga bh:n. Troligen gick det snabbare för henne eftersom att jag var redan topless. Jag rekommenderar er att sola och bada topless. Det finns inget skönare än tjejer och killar som spanar in mina bröst på stranden. Min flickvän håller med mig.

    Det är ett för stort steg för många att slänga bh:n direkt. Om jag inte successivt hade visat mer och mer av brösten så hade jag troligen aldrig vågat slänga bh:n. Jag rekommenderar att göra som mig. Börja successivt men en avslöjande bh och sedan en ännu mer avslöjande, efter det en minibikini och sedan topless. Ni kommer aldrig ångra er. Ni kan ta med er någon eller några kompisar också som tar liknande steg om ni inte vågar själva. 

    Jag tror att det är liten risk att bli våldtagen på de flesta stränder, men för att vara på den säkra sidan så kan ni träna självförsvar. Jujutsu eller Jiu Jitsu är en enormt effektiv kampsport, mest inriktad på grepp, men också slag och många sparkar. Men det går snabbt att skaffa sig en bra förmåga att försvara sig mot våldtäkter, genom att kontakta tjejjourer. De erbjuder självförsvarskurser. På bara några gånger så kan ni öka chansen att försvara er mycket. Jag gick några självförsvarskurser som en tjejjour erbjöd innan jag började sola topless så jag kände ingen rädsla. Jag har också tränat Jujutsu i flera månader. Det ingick också Jujutsu på tjejjourernas kurser. Ni kan ju också ta med mobiltelefon och om någon skrämmande typ skulle följa efter er på hemvägen så kan ni ju ringa eller att ni tar med er kompisar eller tar bilen tillbaka. Men självförsvar är väldigt effektivt. Jag känner ingen rädsla. Jag har aldrig varit med någon skrämmande man. 

    Det mest sensuella som finns är att titta på min flickväns bröst, när hon, andra tjejer och killar tittar på mina bröst. Det är obeskrivligt skönt. Börja successivt som mig, ni kommer aldrig att ångra er. 

  • Svar på tråden SOLA OCH BADA TOPLESS HUR NI LÄR ER ATT VÅGA
  • Anonym (wtf)

    Det var den konstigaste text jag läst på riktigt länge! 

  • Anonym (Aggi)

    Nej tack, det är inget för mig.
    Sånt gjorde jag på 80-talet.

  • Anonym (sandstrands skötaren)

    Topless uppskattas. Mer sådant på stränderna Släpp brösten fria.

  • Egon den stora
    Anonym (wtf) skrev 2016-04-29 17:22:56 följande:

    Det var den konstigaste text jag läst på riktigt länge! 


    Jag är beredd att hålla med.
  • Anonym (SOLAR ALLTID TOPLESS)
    Zombie von Rymmen skrev 2016-04-29 20:12:04 följande:

    Jävla skitforum, går ju inte att skriva några som helst tecken.

    "Topless är inte lika med sex" skulle det stå


    Jag förstår att det finns radikalfeminster som tycker att sexualiseringen av kvinnokroppen är fruktansvärd. Men jag respekterar de som tror på avsexualisering. Men jag tror inte själv på det. Men det är viktigt att respektera tjejer som vill sola topless utan att killar stirrar. I sådana fall borde männen låta bli att glo. Men jag tycker att det är tragiskt att vissa radikalfeminister bara ser mäns blickar som kvinnoförtryck.Att bara se mäns attraktion av kvinnor som kvinnoförtryck är hemskt. Jag lever själv ihop med en tjej men jag har en del killkompisar och de förtrycker inte sina tjejer. 
  • Anonym (Oookej)

    Du är garanterat en kille. Det finns ingen tjej som skulle skriva så. Du, har även skrivit trådar som handlar om att killar föredrar stora bröst. Du känns som en person som fastnat vid datorn och kollar på porr. Sök hjälp.

Svar på tråden SOLA OCH BADA TOPLESS HUR NI LÄR ER ATT VÅGA