• Knasorvar

    Alltid igångsatt!Kan fjärde gången bli en naturlig förlossning? ?

    Hej!

    Mina tre graviditeter innan har aldrig kommit igång själva. Inte öppnar jag mig. Ingen vattenavgång. Inte ens förverkar. Och jag går alltid över 2 veckor minst!

    Blir alltid igångsatt och det är så mardrömslikt ONT!

    Är nu gravid i v32 med fjärde barnet...önskar att jag kommer igång av mig själv men känns som att jag lurar mig själv? Nån här med samma erfarenhet? Nån som inte kommit igång med 3 barn och men sen kommit igång med fjärde? Om du bara har erfarenhet av en förlossning där du blivit igångsatt behöver du inte svara då det nog är ganska vanligt utan jag vill ha svar från nån som har väldigt lika erfarenheter som mig ! :)

  • Svar på tråden Alltid igångsatt!Kan fjärde gången bli en naturlig förlossning? ?
  • curtsmamma

    Blivit igångsatt med de tre första, fjärde startade av sig själv och blev en snabb bra förlossning. Stor skillnad mot de tre första :)

  • Knasorvar

    Åh Curt s mamma! I vilken vecka startade det? Dom har tänkt kolla om det går sätta igång i v 38 men det känns som att det kommer vara trögt....tappen är säkert inte redo..önskar så hårt att vattnet ska gå själv osv...är snart i v 37...

  • Mamacitaa

    Känner precis som digår.

    Väntar 4am och vill kroppen ska komma igång själv. Har mkt sammandragningar/förvärkar men inget som leder nånvart.. o jag vet inte om tappen är påverkad.


    7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
Svar på tråden Alltid igångsatt!Kan fjärde gången bli en naturlig förlossning? ?