• Äldre 30 Apr 02:41
    968 visningar
    4 svar
    4
    968

    Lika att vi säger farväl till varandra?

    Jag tycker om en kille jättemycket.
    Han är den bästa jag träffat. Ingen får mig att må så bra som han. Ingen har nånsin fått mig att må så bra som han. Han tycker om mig och jag tycker om han. 
    Jag skulle kunna skriva 1000 sidor om hur speciell han är men nu går jag på den kortare varianten.

    Han bor jättelångt ifrån mig. Vi båda bor i Sverige men det är långt avstånd mellan oss och vi skulle inte kunna ses ofta alls. Mer när man är ledig och så men det blir ändå inte mycket man kan ses. Så det skulle vara ett distansförhållande vilket jag inte vill ge mig in i då jag inte kan se mig själv i en sån situation. Jag skulle bli galen.

    Sen är vi jätteolika varandra när det gäller till exempel politik och han blir lätt sur och tar saker fel ofta. Nånting som skulle kunna komma emellan oss mycket.

    Jag tycker om honom. Jättemycket.
    Jag ska till hans stad om lite mer än 2 månader typ och då ska vi ses, men jag är bara så rädd att ge mig in i ett kärleksgrepp jag inte kommer kunna ta mig ur. Jag distans och ses typ 4 gånger per år, om ens det. Det går inte. Jag vill inte utsätta mig eller han för det lidandet.

    Vad ska jag göra?
    Mitt hjärta vill bara vara med honom men min hjärna säger att jag ska låta honom gå ):

  • Svar på tråden Lika att vi säger farväl till varandra?
  • Anonym ((M))
    Äldre 30 Apr 02:59
    #1

    Hur långt är det mellan er?

  • Äldre 30 Apr 03:23
    #2
    Anonym ((M)) skrev 2016-04-30 02:59:02 följande:

    Hur långt är det mellan er?


    Mer än halva landet ifrån ungefär
  • Anonym ((M))
    Äldre 30 Apr 03:33
    #3
    Henritta skrev 2016-04-30 03:23:33 följande:

    Mer än halva landet ifrån ungefär


    Alltså ca 120 mil? Varför ses ni bara 4ggr? Med bil tar det max 15 timmar älskar man varandra måste båda vara med och lösa problemet, sedan får man vara ihärdig till det är löst.....var positiv
  • Äldre 30 Apr 06:58
    #4

    Vet inte hur gamla ni är. Men om ni seriöst och genomtänkt båda har kommit fram till att ni inte kommer kunna ses mer än fyra ggr per år så håller jag med att det inte är ngt att ge sig in i. Hur lång tid skulle det vara innan ngn av er/båda kan flytta?

    Hur mkt och länge har ni träffats nu? Himlastormande kärlek via i princip bara nätet känns inte trolig. Man kan känna så absolut. Tycka man lär känna varandra jättebra osv. Men utan närheten och fysiskt socialt samspel missar man oerhört mkt gällande en kärleksrelation och om man passar och trivs ihop. Då har man alla sidor av varandra och alla dagar ihop. Även de dåliga.

Svar på tråden Lika att vi säger farväl till varandra?