• Anonym (minikuken)

    valborg = döden ??

    mm valborg när man ska vara ute och leta tjejer att knulla i stjärten och andra snuska saker och sånt man gör denna dag men själv så sitter man här ensam och ruttnar som en jävla patetisk loser med minikuk som tjejer skrattar åt fy fannn tar snart livet av mig..........
  • Svar på tråden valborg = döden ??
  • Anonym (T)

    Nej då. Man måste inte festa. Det har man gjort så många gånger. Själv ligger jag i soffan och dricker vin och kollar på Viasat motor. Sambon fixar sitt hår. Ska ut å käka senare. Det var alldeles för länge sedan jag knullade henne i stjärten iofs. Får försöka ikväll. Min kuk är ingen bamse den heller men jag mår sjukt gott. Skål TS :)

  • Anonym (minikuken)

    VA FAN... här sitter jag och ältar all min skit jag har i huve och ni pratar om någon JÄVLA BIO???? VA FAN ÄR DETTA?????

  • vargveum
    Anonym (minikuken) skrev 2016-04-30 16:26:11 följande:

    VA FAN... här sitter jag och ältar all min skit jag har i huve och ni pratar om någon JÄVLA BIO???? VA FAN ÄR DETTA?????


    Men det är 5e tråden från dig på 3 dagar om att alla tjejer vill ha stor kuk.

    Det. Är. Inte. Sant.

    Ta dig i kragen, skaffa en social hobby där det hänger mycket tjejer, träffa folk, lev! Gå på bio är inte det sämsta.
  • Anonym (menvafan)

    var glad istället att du har en liten snopp, det uppskattar damerna när det kommer till att bli knullade i arslet! Annars riskerar man ju att spricka bak. Också om de ska suga av dig är det fördelaktigt om ditt organ är litet, så att man inte får det långt bak i halsen och klöks.
    Ville du ha tips på hur du ska få till det ikväll? Gå till något ställe där tjejerna är 30+, så ska du se att du blir Kung!

  • Anonym (Zeb)
    Anonym (menvafan) skrev 2016-04-30 16:35:59 följande:

    var glad istället att du har en liten snopp, det uppskattar damerna när det kommer till att bli knullade i arslet! Annars riskerar man ju att spricka bak. Också om de ska suga av dig är det fördelaktigt om ditt organ är litet, så att man inte får det långt bak i halsen och klöks.

    Ville du ha tips på hur du ska få till det ikväll? Gå till något ställe där tjejerna är 30+, så ska du se att du blir Kung!


    14--åringar blir inte insläppta där.
Svar på tråden valborg = döden ??