• Anonym (Lovis­a)
    Äldre 30 Apr 20:18
    13890 visningar
    111 svar
    -1
    111
    13890

    Han har förstört min stad

    Jag är i upplösningstillstånd. Vad fan har han gjort. Min stad. Hade över 160000 invånare. Har lagt ner min själ på denna stad. Allt fungerade bra speciellt trafiken flöt oerhört bra. Välplanerad kollektivtrafik. Knappt några problemkorsningar. Vi hade ett litet bråk igår. Trodde vi hade rätt ut det och trodde vi somnade som vänner. Antar jag hade fel. Han har förstört allt medans jag var på jobbet. Kom hem och skulle spela nu men staden är i kaos. Alla invånare är sjuka. Han har rivit elledningen som gick till vattenreningsverken så invånarna har druckit förorenat vatten. Han har rivit tunnelbanan och varenda brandstation och det är bränder överallt. Mina viktiga rondeller och korsningar är borta och ersatta med enkelriktad väg det är fan trafikstockning överallt. Han har typ gått med grävskopan lite här och var och sedan låtit tiden gå. Och sen sparat. Save game liksom. Hur kunde han. Hur fan kunde han. Jag kan inte gå tillbaka. Det kommer ta timmar att återställa det här. Om jag ens kan. Mitt invånarantal är nere i 80000 och det bara minskar. Vi har varit tillsammans i fyra år men han har aldrig sårat mig såhär. Kan inte se att vi kan gå vidare starkare ur detta. Kan inte se att vi kan gå vidare alls. Vi har ett barn tillsammans. Hur kan man förlåta ett svek så nattsvart.

  • Svar på tråden Han har förstört min stad
  • Anonym (va)
    Äldre 30 Apr 20:33
    #1

    Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta..

  • Äldre 30 Apr 20:37
    #2

    Ja du, livet är hårt.

  • Äldre 30 Apr 20:39
    #3

    Det är ett spel. Gå vidare. Börja lev i verkligheten istället.

  • Äldre 30 Apr 21:12
    #5

    Staden kanske har ett fängelse du kan använda Glad

  • Anonym (Lovis­a) Trådstartaren
    Äldre 30 Apr 21:36
    #5
    Griseknoen35 skrev 2016-04-30 20:39:59 följande:

    Det är ett spel. Gå vidare. Börja lev i verkligheten istället.


    Och vad tror du datorer är då? Något slags parallellt universum? Du har uppenbarligen aldrig fått ett eget konstverk förstört. Förlåt för att man behövde lite sympati i en svår stund..
  • Anonym (Lovis­a) Trådstartaren
    Äldre 30 Apr 21:38
    #6
    Elis73 skrev 2016-04-30 21:12:25 följande:

    Staden kanske har ett fängelse du kan använda Glad


    Tack för att du fick mig att le lite i allafall. <3 Ja staden har ett fängelse.
  • Anonym (Ricky­)
    Äldre 30 Apr 21:39
    #7
    Anonym (Lovisa) skrev 2016-04-30 21:36:25 följande:
    Och vad tror du datorer är då? Något slags parallellt universum? Du har uppenbarligen aldrig fått ett eget konstverk förstört. Förlåt för att man behövde lite sympati i en svår stund..
    Jag hoppas du förstår att din stad är ett parallellt universum, annars är det riktigt illa.
  • Anonym (Z)
    Äldre 30 Apr 21:47
    #8
    Anonym (Lovisa) skrev 2016-04-30 21:36:25 följande:
    Och vad tror du datorer är då? Något slags parallellt universum? Du har uppenbarligen aldrig fått ett eget konstverk förstört. Förlåt för att man behövde lite sympati i en svår stund..
    Så du tror att det i datorn, den "parallella" världen är verkligheten?
  • Äldre 30 Apr 21:47
    #9
    Anonym (Z) skrev 2016-04-30 21:47:06 följande:
    Så du tror att det i datorn, den "parallella" världen är verkligheten?
    Z- va jag.
  • elyse
    Äldre 30 Apr 21:54
    #10
    -1

    Ta det som en hint att du lägger för mycket tid på spel.

Svar på tråden Han har förstört min stad