• Anonym (Skäms)

    Vi slåss fysiskt. Hur ska vi sluta?

    Jag och min sambo slåss ibland. Jag har svårt att kontrollera min ilska och hanmed så ibland så ryker vi ihop och slåss ordentligt. Sist fick jag en knytnäve och däckade ihop på golvet. Jag hade rivit honom i ansiktet så han såg förjävlig ut. Är så ledsen att det blir såhär ibland. Måste vi gå isär eller kan vi lära oss kontrollera vår ilska?

  • Svar på tråden Vi slåss fysiskt. Hur ska vi sluta?
  • Anonym (Skäms)
    Anonym (Om ni vill sluta) skrev 2016-05-01 00:38:51 följande:

    Hahaha.

    KANSKE!!

    Inte kanaler.


    Ja hur gör man det? Var finns det?
  • Anonym (Skäms)
    Anonym (Om ni vill sluta) skrev 2016-05-01 00:43:46 följande:

    Hur gamla är ni??


    I 35 års åldern
  • Anonym (Skäms)
    Spagettimonstret skrev 2016-05-01 00:41:38 följande:

    Jag skulle säga flytta isär snarast - innan ni skadar varandra (mer) ordentligt och gå i terapi ensamma inför framtiden.


    Vi har en lång historia ihop så det är inte så lätt. Tror vi tappat respekten lite för varandra. Det hela började egentligen med mig. Jag har PTSD och får extrema utbrott ibland där jag slår mig själv. Det går i sin tur skadar honom så att han själv blir aggressiv
  • Anonym (Om ni vill sluta)
    Anonym (Skäms) skrev 2016-05-01 00:45:30 följande:

    I 35 års åldern


    Du kan själv söka vård på vårdcentralen. Kommunen brukar också erbjuda parterapi för reducerade kostnader. Googla så finner du.

    Har ni barn?
  • Spagettimonstret
    Anonym (Skäms) skrev 2016-05-01 00:47:35 följande:
    Tror vi tappat respekten lite för varandra. 
    Det är just det. För mig är respekt grundpelaren för relationer, romantiska såväl som vänskapliga. Ska jag utgå från mig själv skulle jag inte vara med någon som inte respekterar mig och som jag inte respekterar.
Svar på tråden Vi slåss fysiskt. Hur ska vi sluta?