• sagoskog

    Bebis 2016 - i Karlstad med omnejd.

    Hej!

    Jag är 29 och och ska få en sladdis i september. Söker andra i närområdet som också väntar, eller redan fått, smått. :)

  • Svar på tråden Bebis 2016 - i Karlstad med omnejd.
  • Mollan79

    Hej
    Jag ska oxå ha en sladdis, lr rättare sagt två eftersom det är tvillingar :) bf 31 okt.
    Bor i Karlstad kommun. Har barn på 18,12,11 sen förut, jag är 37 år :)

  • sagoskog
    Mollan79 skrev 2016-05-01 14:53:06 följande:

    Hej

    Jag ska oxå ha en sladdis, lr rättare sagt två eftersom det är tvillingar :) bf 31 okt.

    Bor i Karlstad kommun. Har barn på 18,12,11 sen förut, jag är 37 år :)


    Vad roligt :) Jag har tvillingar! Tvillingflickor som fyller 9 i år, inga andra barn. I magen verkar det vara en lillasyster. Ska bli jättespännande att få se hur det är att få en enling nu.
  • 8airam8

    Väntar nummer tre som är beräknad till 14 oktober! Det blir en sladdis med min nye man, de två första barnen är 12 och 7. Vi bor mitt inne i Karlstad.

  • sagoskog

    Välkommen alla :)


    tessieja skrev 2016-05-01 16:03:55 följande:

    Väntar mitt fjärde i juni. Är 35år bor i Karlstad


    Vad roligt :) Vilken ålder är det på de tidigare barnen?
    8airam8 skrev 2016-05-01 17:36:30 följande:

    Väntar nummer tre som är beräknad till 14 oktober! Det blir en sladdis med min nye man, de två första barnen är 12 och 7. Vi bor mitt inne i Karlstad.


    Min sladdis 3a är också med en ny man. Det blir hans första. Tvillingarnas pappa har jag inte varit ihop med på herrans massa år, men vi är bra vänner :)
    varmlanning skrev 2016-05-01 19:46:57 följande:

    Får en liten pöjk som är beräknad till mitten av september. :) Bor i centrala karlstad och är 25 år


    Jag hade hoppats på en pöjk! Men här verkar det bli en flicka till :) och jag är förståss lika glad för det :) men lite komiskt hur många flickor det blir i vår släkt, och 0 pojkar.
  • sagoskog
    tessieja skrev 2016-05-03 08:24:01 följande:

    18 år 5år 3år


    Ok, då har du ganska stor "spridning" i ålder alltså. Det blir nio år mellan mina större och min minsta. Känns lite konstigt att gå tillbaka till bebislivet när det varit över ganska länge nu.
Svar på tråden Bebis 2016 - i Karlstad med omnejd.