• Anonym (Kaffedraken)

    Kissa i mig

    Hej! Har ni någon erfarenhet med att kissa under sex alltså i nåns fitta? är sjukt sugen på att prova, har läst lite om det! Hur känns det och har ni några tips hur man gör det på bästa sätt?

  • Svar på tråden Kissa i mig
  • Anonym (Kaffedraken)

    Prova först att kissa med en hård kuk, alltså knullhård! Om det går får du prova att kissa i hennes fitta och glöm inte att berätta om din lycka!

  • Anonym (Kaffedraken)

    Inte min grej men när man är "är sjukt sugen på att prova" och får göra det brukar man vara rätt hård och då kniper det igen urinröret och kissa finns inte på kartan längre. Så du får nog dricka mycket, kör ett vanlig samlag och sen när du slaknar så kissa. Men du ska nog fråga henne först och göra det i duschen =)

  • Anonym (Kaffedraken)

    Så länge du inte är sjuk så är det ingen fara, urin är sterilt. Jag tycker det låter hett om jag ska vara ärlig. Som någon sade, öva tills du kan kissa med stånd eller iaf halvstånd (ja det går att öva upp även Det är svårt i början), kolla så tjejen är med på det och kör på. Räcket nog med en handduk under i sängen, det är ju inuti och kommet nog inte så mycket i början om du är ovan. Men det skulle nog kännas väldigt skönt för tjejen! Önskar jag hade fått prova :)

  • Anonym (Kaffedraken)

    "I nåns fitta" lät ju verkligen fint.

    Jo det går så bra så. Hitta någon som tycker om det/vill prova så ska du se att det går bra.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag har gjort det ett par ggr, det är fantastiskt härligt. Glad
    Men svårt i början, det tog några försök innan det gick. Drick mycket vatten innan och håll dig in í det längsta så ökar chansen att lyckas!

  • Anonym (Kaffedraken)

    Har gjort det tämligen regelbundet ett tag. Både i fittan, i röven och på flera andra sätt, över ansikte, bröst, rumpa rygg etc.

    Kissa med erektion går så bra så, bara man har fyllt upp ordentligt innan. Vatten är bäst, själv gillar jag Cola Zero

  • Anonym (Kaffedraken)

    I röven? Låter som världens sämsta idé. Lär ju bli akut diarré. Så, inte hinner du komma.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Diarré) skrev 2016-05-03 20:19:09 följande:

    I röven? Låter som världens sämsta idé. Lär ju bli akut diarré. Så, inte hinner du komma.


    Alltså, ibland blir jag verkligen bekymrad över kunskapsnivån hos en del. Hur kom du fram till att urin är laxerande? Vore intressant och nyttigt att veta!
Svar på tråden Kissa i mig