• Anonym (foodtruck)

    Jag kommer förmodligen vara otrogen

    Jag har aldrig haft tjej och bara legat med en.
    Om jag får ett förhållande längre fram, och tesen stämmer, att upptagna killar blir mer attraktiva för tjejer... så är jag inte säker på att jag skulle kunna låta bli om en attraktiv tjej skulle vilja.
    Jag har haft för lite sex och inte lekt av mig som de flesta redan gjort.

  • Svar på tråden Jag kommer förmodligen vara otrogen
  • MrFlex

    Du behöver nog inte oroa dig. Är du en kille som haft svårt att hitta sexpartners fram till nu så kommer det med stor sannolikhet försätta vara så, även om du hittar en partner. Det blir inte så att alla helt plötsligt vill ligga med dig i tid och otid bara för att du får en flickvän.

  • Anonym (foodtruck)
    MrFlex skrev 2016-05-02 10:07:08 följande:

    Du behöver nog inte oroa dig. Är du en kille som haft svårt att hitta sexpartners fram till nu så kommer det med stor sannolikhet försätta vara så, även om du hittar en partner. Det blir inte så att alla helt plötsligt vill ligga med dig i tid och otid bara för att du får en flickvän.


    Skit också. Jag hade sett fram emot lite rajtan tajtan med olika kvinnor.
  • Anonym (foodtruck)

    Jag känner mig misslyckad och bitter över att jag bara legat med en, när jag är 44 år. Det går inte komma ifrån. Även om vissa kvinnor inte tycker det är är så farligt, hellre det än en som satt på halva stan. Men lika många kvinnor tycker ju det är omanligt om man inte haft flera sexpartners.

  • Anonym (Lilu)
    Anonym (foodtruck) skrev 2016-05-02 10:43:08 följande:

    Jag känner mig misslyckad och bitter över att jag bara legat med en, när jag är 44 år. Det går inte komma ifrån. Även om vissa kvinnor inte tycker det är är så farligt, hellre det än en som satt på halva stan. Men lika många kvinnor tycker ju det är omanligt om man inte haft flera sexpartners.


    Nu tror jag helt ärligt att många kvinnor fullständigt struntar i hur få en man har legat med. Det som är viktigt är hur pass bra man funkar ihop när man väl ligger...! Jag har aldrig ens frågat mina partners hur många de legat med! Vet dock att det var 0 vid tre tillfällen och 1 vid ett tillfälle. Några vet jag hade haft åtminstone 2-3 förhållanden före mig, hur många de legat med däremellan vet jag inte och bryr jag mig inte om.

    Min personliga uppfattning: Hellre 0 än 287. Typ.

    Om det nu är själva antalet, siffran, som du tror att kvinnan bryr sig om: Varför inte dra en vals och säga 7? Jag vidhåller att det är kvalitet som gäller före kvantitet. För alla. Och bästa kvaliteten uppnår man när man väl legat några gånger och börjat lära sig förstå vad den andre tycker är skönt.
  • Anonym (foodtruck)
    vargveum skrev 2016-05-03 15:56:54 följande:

    Hon du låg med, var det en eller flera gånger?


    Oralsex vid ett tillfälle, andra gången vi sågs var det samlag.
  • Anonym (foodtruck)
    Anonym (Lilu) skrev 2016-05-03 16:36:47 följande:
    Nu tror jag helt ärligt att många kvinnor fullständigt struntar i hur få en man har legat med. Det som är viktigt är hur pass bra man funkar ihop när man väl ligger...! Jag har aldrig ens frågat mina partners hur många de legat med! Vet dock att det var 0 vid tre tillfällen och 1 vid ett tillfälle. Några vet jag hade haft åtminstone 2-3 förhållanden före mig, hur många de legat med däremellan vet jag inte och bryr jag mig inte om.

    Min personliga uppfattning: Hellre 0 än 287. Typ.

    Om det nu är själva antalet, siffran, som du tror att kvinnan bryr sig om: Varför inte dra en vals och säga 7? Jag vidhåller att det är kvalitet som gäller före kvantitet. För alla. Och bästa kvaliteten uppnår man när man väl legat några gånger och börjat lära sig förstå vad den andre tycker är skönt.
    Jag tror också att det är så. Att sexet blir bättre ju mer man lär känna varann.
    Och är nog inte vanligt att en vuxen kvinna frågar efter hur många man haft.
    Jag kommer nog inte vara otrogen om jag älskar en tjej jag är ihop med. hade en dålig dag när jag skrev det.
  • Asirna

    Var inte i en relation förrän du är redo då.

    Tänk på att du kan såra någon som du älskar rejält.

  • Anonym (Tess)

    Jag har aldrig någonsin frågat min sambo om hans tidigare ligg. Intresserar mig inte. Han kan alltså ha legat med en eller tusen innan mig.

    Jag tycker inte att upptagna män är intressanta.

    Jag tycker att otrohet är fel. Och om du får en flickvän så ska du bedra henne för att du inte fått ligga innan? Låter jävligt märkligt.

Svar på tråden Jag kommer förmodligen vara otrogen