• Äldre 2 May 10:22
    1971 visningar
    12 svar
    12
    1971

    Tester visar svagare, missfall? Bilder

    Hej alla,

    Förra måndagen plussade jag på BIM +1 och skulle idag alltså ha varit i vecka 6 (5+0)

    Testerna visar svagare, blöder inget ännu. Förstår ju att det är missfall pågång men griper efter halmstrån och undrar om det är någon annan som upplevt samma? Hur gick det för er?

    Bilder från förra måndagen samt bilder från idag:



    Dessa förra måndagen

    Dessa idag :(

  • Svar på tråden Tester visar svagare, missfall? Bilder
  • Anonym (kram)
    Äldre 2 May 10:47
    #1

    Kan inte säga så mycket, mina såna blev missfall när det gick ner.


    Men vet även att hcg kan gå upp och ner lite så kanske ingen fara...kan du prata med BM och se om du kan få VUL? 

  • Äldre 2 May 15:02
    #2

    Behöver inte va missfall, hcg mängden kan variera pga olika koncentration i urinen. Boka ett vul!

  • Äldre 2 May 15:22
    #3

    Tack för era svar, har försökt få VUL men nekats då det tydligen ändå är osäkert om man kan se ett tickande hjärta såhär tidigt.

    Enda chansen är att ta ett VUL hos någon privat BM men känns lite som bortkastade pengar just nu. Bättre avvakta en vecka och ta då istället om jag inte börjat blöda innan dess :(

  • Anonym (kram)
    Äldre 3 May 10:49
    #4
    Irmelin82 skrev 2016-05-02 15:22:21 följande:

    Tack för era svar, har försökt få VUL men nekats då det tydligen ändå är osäkert om man kan se ett tickande hjärta såhär tidigt.

    Enda chansen är att ta ett VUL hos någon privat BM men känns lite som bortkastade pengar just nu. Bättre avvakta en vecka och ta då istället om jag inte börjat blöda innan dess :(


    Ja avvakta om du orkar så får du bättre chans se nåt på VUL med isf. Men boka ett privat till nästa vecka kanske? Som du kan avboka om det händer nåt, men ha att se fram emot för att få tiden att gå?
  • Äldre 3 May 11:40
    #5

    jag har bokat privat VUL onsdag nästa vecka. Digital visade 1-2 veckor imorse också. Ännu inget blod och brösten blir mer ömma för varje dag. hoppas så att det ska gå vägen! Kommer fortsätta testa med digital, borde ju minska eller öka ganska så snabbt tycker jag.

  • Äldre 3 May 12:54
    #6
    Irmelin via telen skrev 2016-05-03 11:40:56 följande:

    jag har bokat privat VUL onsdag nästa vecka. Digital visade 1-2 veckor imorse också. Ännu inget blod och brösten blir mer ömma för varje dag. hoppas så att det ska gå vägen! Kommer fortsätta testa med digital, borde ju minska eller öka ganska så snabbt tycker jag.


    Skönt ha en tid bokad, går säkert bra ska du se! Uppdatera gärna här hur det gick sen.
  • Äldre 3 May 15:37
    #7
    Nykär15 skrev 2016-05-03 12:54:05 följande:
    Skönt ha en tid bokad, går säkert bra ska du se! Uppdatera gärna här hur det gick sen.
    Hoppas verkligen, ska absolut uppdatera, oavsett hur det går. Vet själv hur frustrerande det är att läsa gamla trådar där man sedan inte får veta vad som hände :)
  • Äldre 4 May 07:23
    #8

    Började blöda idag så det blev inget denna gången heller tyvärr :(

  • Anonym (kram)
    Äldre 4 May 08:14
    #9
    Irmelin82 skrev 2016-05-04 07:23:19 följande:

    Började blöda idag så det blev inget denna gången heller tyvärr :(


    Nej men fy så tråkigt att läsa...både avskyr och gillar dagens test...man analyserar och testar i stället för att njuta...samtidigt är det skönt veta att nåt ev är på gång. Så var det för mig, jag hann förbereda mig på att det nog kommer börja blöda så när det gjorde det så tog jag det lite mer med ro, vi var på kalas när det började och hade jag inte haft nån föraning så hade jag brutit ihop totalt där och då. Nu kunde jag bryta ihop när vi hade åkt hem igen..men klarade kalaset ganska så bra. 


    Skickar över ett gäng tröstkramar Hjärta

  • Äldre 4 May 11:44
    #10
    Anonym (kram) skrev 2016-05-04 08:14:00 följande:

    Nej men fy så tråkigt att läsa...både avskyr och gillar dagens test...man analyserar och testar i stället för att njuta...samtidigt är det skönt veta att nåt ev är på gång. Så var det för mig, jag hann förbereda mig på att det nog kommer börja blöda så när det gjorde det så tog jag det lite mer med ro, vi var på kalas när det började och hade jag inte haft nån föraning så hade jag brutit ihop totalt där och då. Nu kunde jag bryta ihop när vi hade åkt hem igen..men klarade kalaset ganska så bra. 


    Skickar över ett gäng tröstkramar Hjärta


    Tack för dina fina ord Hjärta Håller med dig helt ang testerna, är glad att jag testade så missfallet inte kom som en total chock utan att jag kunde "förbereda" mig lite i taget på vad som skulle hända. Kommer fortsätta testa när/om jag blir gravid igen. Håller tummarna för 3dje gången gillt.
  • Anonym (kram)
    Äldre 4 May 12:28
    #11
    Irmelin82 skrev 2016-05-04 11:44:05 följande:
    Tack för dina fina ord Hjärta Håller med dig helt ang testerna, är glad att jag testade så missfallet inte kom som en total chock utan att jag kunde "förbereda" mig lite i taget på vad som skulle hända. Kommer fortsätta testa när/om jag blir gravid igen. Håller tummarna för 3dje gången gillt.

    Så lite Hjärta vet ju hur det känns. 


    Jag testar med rätt mycket, för jag vill veta hur det ser ut och utvecklas. Blev gravid på försök nr 2 och var så lycklig, min tredje, killens första...sen kom missfallet och allt rasade. Nu är vi på försök 5...hoppas det tar sig snart igen. 

  • Äldre 4 May 15:23
    #12

    Nej vad tråkigt :( beklagar!

Svar på tråden Tester visar svagare, missfall? Bilder